مشکل حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 سامسونگ در آپدیت بعدی رفع خواهد شد

گوشی‌های گلکسی اس 10 و 10 پلاس سامسونگ هر دو از نسل بعدی حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش اولتراسونیک بهره می‌گیرند اما به نظر می‌رسد این حسگر دچار مشکلاتی شده است.

0

حسگرهای اولتراسونیک زیر صفحه‌نمایش گلکسی اس 10 سامسونگ در مقایسه با حسگرهای نوری شرکت‌های رقیب هم سریع‌تر و هم دقیق‌تر است اما به نظر می‌رسد که تعدادی از کاربران از عملکرد نه چندان مناسب و وجود مشکل در حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 خبر داده‌اند که شرکت کره‌ای را مجاب به پاسخگویی کرده است.

سامسونگ در واکنش به طرح این مشکل در گلکسی اس 10 اعلام کرده که شرایط و وضعیت‌های متفاوتی برای استفاده از اثر انگشت اولتراسونیک را می‌توان متصور شد که کاربران حس می‌کنند سنسور به درستی کار نمی‌کند. از جمله این شرایط می‌توان به خشکی محیط اطراف، خشکی بیش از حد انگشت و البته وجود خراش یا زخم روی انگشت مورد استفاده اشاره کرد.

آپدیت جدید برای حل مشکل حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 در راهست

سامسونگ همچنین در پاسخ به افزایش طرح این مشکل گلکسی اس 10 عنوان کرده یک آپدیت جدید اخیرا منتشر کرده که عملکرد حسگر اثر انگشت پرچمداران این شرکت را بهبود می‌دهد اما برای اطمینان بیشتر اظهار داشته که در آینده آپدیت‌های بیشتری برای بالا بردن دقت این سنسورها منتشر خواهد شد.

با وجود آنکه این مشکل گلکسی اس 10 برای همه کاربران پیش نیامده اما برای بالا بردن دقت عملکرد این سنسور بهتر است استفاده از هر گونه محافظ صفحه را از یاد ببرید. 25 بهمن ماه و پیش از مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 سامسونگ، ویدئویی منتشر شده بود که در این ویدئو مشکل محافظ صفحه با حسگر اثر انگشت جدید گوشی تأیید شده بود.

سامسونگ در روز معرفی سری گلکسی اس 10 اعلام کرده بود که گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اولین گوشی‌های دنیا با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک هستند که امنیت، سرعت و دقت بیشتری نسبت به نسخه نوری در میت 20 پرو و وان‌پلاس 6تی دارند. حال باید دید آپدیت‌های بعدی می‌توانند سامسونگ را به این ادعا نزدیک کنند و یا استفاده از یک فناوری جدید حتی می‌تواند برای این محصول مشکل‌ساز شود.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.