اچ‌ام‌دی در حال کار بر روی مشکل دوربین و حسگر اثر انگشت نوکیا 9 پیورویو

برخی از گوشی‌های هوشمند در چند هفته اول انتشار خود دارای مشکلاتی هستند که نوکیا 9 پیورویو هم از این قاعده مستثنی نیست و مشکل دوربین و مشکل حسگر اثر انگشت از جمله آنهاست.

0

چند روزی از عرضه گوشی هوشمند نوکیا 9 پیورویو گذشته است و کاربران توانسته‌اند تجربه خود از استفاده آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی جندین مشکل فنی گوناگون دارد. آقای یوهو سارویکاس رئیس شرکت اچ ام دی هم در حساب توییتر خود به وجود این مشکل‌ها اذعان کرده و وعده رفع این موارد را داده است.

دوربین نوکیا 9 پیورویو

مشکل دوربین نوکیا 9 پیورویو

اولین مورد مربوط به اپلیکیشن دوربین این گوشی بوده که در هنگام پایین بودن میزان شارژ باتری کرش می‌کند تا مشخص شود که افت ولتاژ مقصر این امر است. البته در مورد اپلیکیشن دوربین این مورد تنها موردی نیست که کاربران از آن ناراضی هستند و در هنگام روشن بودن حالت‌های Depth Mode و DNG RAW این اپلیکیشن به سختی کار خود را انجام می‌دهد.

مشکل حسگر اثر انگشت نوکیا 9 پیورویو

یکی دیگر از مشکلات گزارش شده مربوط به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش گوشی است که همیشه به صورت دقیق عمل نمی‌کند.

البته این گوشی اولین گوشی هوشمند اچ‌ام‌دی همراه با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و ترکیب دوربین اصلی پنج‌گانه است و وجود چنین مشکلات ریزی در این مجموعه می‌تواند عادی باشد. نظر شما در رابطه با نوکیا 9 پیورویو چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.