سامسونگ احتمالا گوشی پرچمدار جدیدی حتی ارزانتر از گلکسی اس 10e عرضه کند

گلکسی نوت 10 سامسونگ تعداد گوشی‌های مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 855 سامسونگ را به عدد شش خواهد رساند اما بنابر گزارش‌های منتشر شده غول بزرگ بازار تلفن همراه ظاهرا قصد دارد گوشی پرچمدار دیگری را با همان پردازنده به بازار عرضه کند اما الزاما این گوشی دیگر گران نخواهد بود!

0

بنابر اعلام این گزارش‌ها اگرچه تعداد دقیق این پرچمدارها مشخص نشده اما به طور مشخص اعلام شده که سامسونگ قصد دارد یک گوشی پرچمدار مقرون‌بصرفه را در اواخر سال جاری میلادی (احتمالا پائیز) معرفی کند. به طور مشخص قیمت این گوشی هوشمند پرچمدار علیرغم برخورداری از همان پردازنده اسنپ‌دراگون کمتر از گلکسی 10e خواهد بود.

متاسفانه هنوز مشخصات فنی دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نشده اما با توجه به سیاست سامسونگ در قیمت‌گذاری این محصول پائین‌تری از سری اس احتمالا این گوشی همان گوشی گلکسی A90 خواهد بود که تاکنون شایعات و گزارش‌هایی در خصوص آن منتشر شده است.

بنابر شایعات منتشر شده در خصوص گوشی هوشمند Galaxy A90، این گوشی هوشمند از یک دوربین برخوردار خواهد بود که دلیل آن استفاده از قابلیت موسوم به دوربین پاپ‌آپ در طراحی گوشی‌های جدید است که می‌تواند به صورت همزمان با چرخاندن آن برای دوربین سلفی نیز مورد استفاده قرار گیرد. جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده اما برخی گزارش‌ها از رزولوشن 48 مگاپیکسلی سنسور این دوربین خبر داده‌اند.

در راستای کاهش قیمت تمام‌شده می‌توان انتظار کنار گذاشتن صفحه‌نمایش AMOLED و استفاده از صفحه‌نمایش ارزانتر LCD را در گوشی گلکسی A90 داشتو حافظه داخلی کمتر و حافظه رم پائین‌تر و استفاده از پنل پشتی پلاستیکی به جای پنل شیشه‌ای سری اس از جمله موارد قابل پیش‌بینی برای این محصول است.

به دلیل مبهم ماندن همیشگی این دست شایعات نمی‌توان چندان این مشخصات را جدی گرفت اما چیزی که می‌توان در نظر گرفت جدی گرفتن خطر رقبای دیگر مانند هواوی و شیائومی توسط سامسونگ است که از نظر پرچمداران مقرون‌بصرفه تجربه بیشتری دارند.

 

منبع Phonearena Androidheadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.