آمار فروش جهانی گوشی‌های سری میت 20 هواوی به 10 میلیون دستگاه رسید

پس از معرفی گوشی‌های هوشمند سری میت 20 هواوی، می‌توانستیم انتظار استقبال بازار از آن را داشته باشیم حالا این موضوع را می‌توان به راحتی از آمار فروش سری میت 20 هواوی فهمید. رسیدن به آمار فروش 10 میلیون دستگاه!

0

ریچارد یو مدیرعامل هواوی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویبو از رسیدن به آمار فروش 10 میلیون دستگاه برای سری میت 20 هواوی در نزدیک به 5 ماه از زمان معرفی و عرضه آن در مهر ماه خبر داد.

آمار فروش سری میت 20 هواوی حالا برابر با آمار فروش سری پی 20 است که انهم در 5 ماه به همین آمار رسیده بود که هر دو آنها سری میت 10 هواوی را از این نظر پشت سر گذاشته بودند که در ده ماه به آمار فروش 10 میلیون دستگاه رسیده بود. کمی عقب‌تر از آن می‌توان به سری میت 9 اشاره کرد که در 4 ماه به آمار فروش 5 میلیونی دست پیدا کرده بود.

ذکر این نکته ضروری است که هواوی مشخص نکرده که این آمار فروش، شامل گوشی میت 20 لایت هواوی که یک ماه زودتر از هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و میت 20 پرو هواوی (Huawei Mate 20 Pro) معرفی شده بود نیز می‌شود یا خیر اما هر چه باشد نمی‌توان منکر کار بزرگ هواوی در این رکوردشکنی شد که رتبه اول بازار تلفن همراه جهان در سال 2020 را هدف گرفته است.

اگر چه چند هفته‌ای است میت ایکس هواوی (Huawei Mate X) به عنوان اولین گوشی 5G و اولین گوشی با صفحه‌نمایش تاشو هواوی در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شده است اما همچنان میت 20 هواوی پرچمدار اصلی این شرکت به حساب می‌آید تا نوبت به رونمایی از سری پی 30 هواوی برسد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.