پتنت جدید گوگل دسته کنترلر احتمالی سرویس استریم بازی این شرکت را نشان می‌دهد

اوایل سال جاری اخباری در مورد توسعه یک سیستم استریم بازی از سوی گوگل بر پایه کروم‌کست منتشر شد و اکنون پتنت جدید ارائه شده که نشان از دسته کنترلر مورد استفاده این سیستم دارد. با فارنت همراه باشید.

0

اواخر ماه جاری گوگل میزبان یک رویداد مرموز در جریان کنفرانس سازندگان بازی خواهد بود که می‌تواند در نهایت منجر به معرفی سرویس ناشناخته استریم بازی این شرکت شود. در خلال گزارش‌های مختلف آمده که این سرویس موردی مشابه نتفلیکس اما برای بازی‌های ویدیویی خواهد بود.

این پتنت منتشر شده خود یک سیستم نوتیفیکیشن برای کنترلر به حساب می‌آید که در هنگام در دسترس قرار گرفتن یک بازی به بازیکن اطلاع می‌دهد، او را از دریافت یک دعوت برای انجام بازی مطلع می‌سازد، وضعیت شانس بازیکن در لیدربورد را نشان می‌دهد و یا از درخواست چت بازیکنی دیگر خبر می‌دهد.

در پتنت‌ها به خوبی مشخص است که با چگونه دسته‌ای روبه‌رو هستیم و با اطمینان می‌توان گفت که با در دست گرفتن آن احساسی مشابه سایر دسته‌های بازی به شما دست خواهد داد چون قرار نیست با جایگیری متفاوت دکمه‌های معمول هر دسته مواجه شویم؛ همه چیز سر جای خودش است.

یکی از دکمه‌های تامل‌برانگیز دسته دکمه‌ای است که نشان یک میکروفون روی آن قرار دارد تا ما را به فکر دستورات صوتی احتمالی بیندارد. البته پتنت‌های حاضر را نمی‌توان با طرح نهایی یکی دانست چون هنوز هیچ‌چیز رسمیت خاصی به خود نگرفته است. نظر شما در مورد این دسته و سرویس استریم بازی گوگل چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.