آی‌پد بعدی اپل جک هدفون و تاچ آی‌دی را حفظ خواهد کرد

اگرچه اپل جزو اولین شرکت‌هایی بود که اقدام به حذف درگاه هدفون از گوشی‌های هوشمند خود کرد اما به نظر می‌رسد از این رویه در نسل بعدی تبلت آی‌پد پیروی نخواهد شد.

0

جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی Macotakara فاش می‌کند که آی پد جدید اپل نسبت به نسل قبلی تغییرات ظاهری چندانی را تجربه نکرده و همچنان شاهد استفاده از جک هدفون و تاچ آی‌دی در این محصول هستیم.

همان‌طور که می‌دانید، اپل در آی‌پد پرو 2018 سیستم تشخیص چهره فیس آی‎دی را جایگزین سنسور اثر انگشت تاچ آی‌دی کرد. این موضوع باعث کاهش هرچه بیشتر حاشیه نمایشگر گردید. البته به نظر می‌رسد اپل برای کاهش قیمت آی پد جدید از این موضوع صرف نظر کرده است و همچنان از تاچ آی‌دی به عنوان تنها روش بیومتریک تشخیص هویت در تبلت بعدی خود استفاده خواهد کرد.

طبق ادعای یکی از شرکای سخت افزاری ساکنین کوپرتینو، آی پد جدید اپل با نمایشگر 10 اینچی هم‌زمان با آی‎پد مینی جدید از راه خواهد رسید. البته آی‌پد بعدی به‌روزرسانی‌های چشمگیری را همراه نخواهد داشت و شرکت سازنده به استفاده از تراشه جدید و چند ارتقا جزئی از جمله پشتیبانی از قلم Apple Pencil و دوربین با کیفیت‌تر بسنده کرده است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد اپل آی‌پد بعدی را برای آن دسته از افرادی در نظر گرفته که همچنان خواهان استفاده از جک هدفون و سنسور اثر انگشت هستند و آن‌هایی که خواهان استفاده از ویژگی‌های جدیدی هستند، میتوانند با صرف هزینه بیشتر آی‌پد پرو را خریداری کنند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.