آپدیت اندروید 9 پای گلکسی A8 پلاس (2018) سامسونگ از راه رسید

پس از گذشت مدت زمان نه چندان زیادی از عرضه آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی‌های بالا رده سامسونگ، شرکت کره‌ای از ساعاتی پیش عرضه این به‌روزرسانی را برای مدل میان رده گلکسی A8 پلاس (2018) نیز آغاز کرده است.

سامسونگ هرچند به نسبت دیگر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های اندرویدی عملکرد ضعیف‎تری در انتشار آپدیت اندروید 9 پای از خود نمایش داد، با این حال در هفته‌های اخیر این به‌روزرسانی را برای مدل‌های بالا رده و میان رده خود عرضه کرده است.

بر همین اساس این بار نوبت به گوشی گلکسی A8 پلاس نسخه 2018 رسیده است که آپدیت اندروید 9 پای را دریافت کند. نکته قابل توجه آنکه گلکسی A8 پلاس مستقیم به اندروید 9 پای ارتقا پیدا کرده است، چرا که این محصول به طور پیش‌فرض با اندروید 7 نوقا راهی بازار شد.

اطلاعات منتشر حاکی از آن است که آپدیت اندروید 9 پای گلکسی A8 پلاس (2018) هم‌اکنون برای کاربران روسی قابل دریافت است. البته انتظار داریم که به مرور زمان برای سایر رام ها نیز عرضه شود. برای بررسی دستی این موضوع کافی است در منوی تنظیمات اصلی گوشی سامسونگ خود به قسمت Software update مراجعه کرده یا از طریق برنامه Samsung Smart Switch آن را دریافت کنید.

از جمله مشخصات گوشی گلکسی A8 پلاس 2018 سامسونگ می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7885، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 6 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس، دوربین سلفی دوگانه 16+8 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. انتظار داریم که آپدیت اندروید 9 پای در آینده‌ای نه چندان دور برای مدل گلکسی A8 (2018) نیز عرضه شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.