دو نسخه جدید از ساعت هوشمند هواوی واچ GT در راهست

به تازگی چند رندر از ساعت هوشمند جدید هواوی به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد هواوی قصد دارد در کنار سری P30 از دو ساعت هوشمند جدید سری هواوی واچ GT رونمایی کند.

0

اگر به خاطر داشته باشید، هواوی سال گذشته هم‌زمان با معرفی سری میت 20 از ساعت هوشمند هواوی واچ GT با یک پلتفرم اختصاصی پرده برداشت. به نظر می‌رسد این رویه امسال نیز دنبال خواهد شد، از این رو در روز معرفی سری پی 30 بایستی منتظر از راه رسیدن دو ساعت هوشمند جدید از سری هواوی واچ GT قدرت گرفته از پلتفرم Lite OS باشیم که نشان می‌دهد همچنان اعتقادی به استفاده از پلتفرم Wear OS گوگل در گجت‌های پوشیدنی خود ندارد.

بر این اساس ساعت‌های هوشمند جدید هواوی احتمالاً Huawei Watch GT Active و Huawei Watch GT Elegant نام گذاری شده‌اند و امروز شاهد انتشار رندری از مدل اکتیو آن هستیم.

منبع خبر مدعی است که ساعت‌های هوشمند مورد بحث از لحاظ طراحی تغییراتی را نسبت به مدل اصلی تجربه نکرده‌اند، طوری که هر دو نسخه از نمایشگری دایره‌ای شکل 1.39 اینچی OLED بهره می‌برند. البته Huawei Watch GT Active و Huawei Watch GT Elegant با قیمت بالاتری نسبت به ساعت هوشمند واچ GT راهی بازار خواهند شد که ثمره استفاده از باتری لیتیوم پلیمر و افزایش رنگ‌بندی مدل‌های جدید است.

علاوه بر هواوی، سایر تولیدکنندگان گجت‌های پوشیدنی مانند سامسونگ، شیائومی و … نیز در چند سال اخیر از پلتفرم Wear OS گوگل مأیوس شده‌اند و هریک می‌کوشند محصولاتی با پلتفرم اختصاصی را راهی بازار کنند. می‌توان انتظار داشت که ساعت‌های هوشمند جدید هواوی نیز بر همین اساس از پلتفرم Lite OS قدرت گرفته باشند.

هرچند این پلتفرم با انواع گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگاری دارد، با این حال هنوز از اپلیکیشن‌های جانبی پشتیبانی نمی‌کند. منبع خبر در پایان مدعی است که ساعت‌های هوشمند Huawei Watch GT Active و Huawei Watch GT Elegant به ترتیب با برچسب قیمتی 280 و 257 دلار راهی بازار خواهند شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.