آنر گوشی Magic 2 3D را با دوربین سه‌بعدی و خنک‌کننده گرافینی معرفی کرد

آنر روز گذشته نسل جدید گوشی آنر مجیک 2 را معرفی کرد. Magic 2 3D حالا به دوربین سه‌بعدی و خنک‌کننده گرافینی مجهز شده است.

0

آبان ماه گوشی آنر مجیک 2 با طراحی کشویی و شش دوربین مختلف رسماً رونمایی شد. حالا آنر یک نسخه پیشرفته‌تر از این مدل را با نام Magic 2 3D رونمایی کرده که چند قابلیت جذاب بیشتر داشته و یک مشکل مجیک 2 را نیز حل کرده است.

همان‌طور که از نام Magic 2 3D مشخص است این گوشی یکی از سنسورهای تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را با یک دوربین سه‌بعدی پیشرفته‌هر با قابلیت تشخیص چهره و عمق‌سنجی بهتر در شرایط نوری مختلف جایگزین کرده است. هنوز مشخص نیست این دوربین سه‌بعدی از ترکیب نور و یا فناوری ToF استفاده می‌کند اما به هر حال آنر قول عملکرد بهتر را داده است.

علاوه بر این Magic 2 3D حالا از یک لوله حرارتی (هیت‌پایپ) گرافینی استفاده می کند که عملکرد بهتری دارد. به این ترتیب تراشه قدرتمند Kirin 980 می‌تواند در فشار بالا مدت زمان بیشتری را در حداکثر عملکرد خود سپری کند. آنر مجیک 2 سه‌بعدی همچنین به ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز شده است.

سایر مشخصات Magic 2 3D درست مشابه Magic 2 است. به این ترتیب شاهد صفحه نمایش ۶.۴ اینچی OLED با وضوح 1080p، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲۴ مگاپیکسلی مونوکروم و البته دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی کشویی هستیم.

آنر Magic 2 3D با قیمت حدودی ۸۶۴ دلار در چین عرضه شده است که قیمت بالاتری نسبت به نسخه عادی محسوب می‌شود. با این‌حال عرضه جهانی این مدل هنوز قطعی نیست.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.