سونی قابلیت ریموت پلی پلی‌استیشن 4 را به آیفون و آی‌پد آورد

در جدیدترین فرمور منتشر شده برای کنسول محبوب پلی‌استیشن 4 قابلیتی به ویژگی‌های نرم‌افزاری آن اضافه شده است که طرفداران مدت‌ها است انتظار آن را می‌کشند. با فارنت همراه شوید…

0

از امروز به بعد با بروزرسانی کنسول پلی‌استیشن 4 خود به جدیدترین نسخه فرمور، می‌توانید آیفون یا آی‌پد را با کنسول همگام‌سازی کرده و از انجام بازی‌های پلی‌استیشن 4 روی اپلیکیشن ریموت پلی سونی لذت ببرید. با در نظر گرفتن اینکه سونی آخرین بار چنین ویژگی جذابی را در سال 2014 برای یک دستگاه موبایل منتشر کرد، می‌توان گفت که مدت زمان زیادی سپری شده است.

همانند دیگر اعضای ویژگی ریموت پلی در محصولات اپل نیز تنها لازم کنسول خود را آپدیت کرده، اپلیکیشن مربوطه را دانلود نمایید و هر دو دستگاه را با یکدیگر جفت (Pair) کنید. دکمه‌های نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش تا حدودی می‌تواند آزاردهنده باشد اما این امکان وجود دارد که مانند هر بازی دیگر از کنترلرهای دیگر شرکت‌های تولیدکننده دسته مخصوص محصولات موبایل استفاده نمایید. متاسفانه بدون آنکه آیفون خود را جیل‌بریک کنید، نمی‌تواند دسته پلی‌استیشن 4 را به آن متصل نمایید.

مطمئنا اگر یکی از افرادی باشید که مدت زیادی است عاشق بازی کردن پلی‌استیشن 4 روی آیفون خود است، بدون قابلیت جدید PS4 هم می‌توانستید از این ویژگی لذت ببرید چون پیش از این اپلیکیشن‌های متفرقه بسیاری با این هدف از ابتدای سال 2017 روانه بازار شده‌اند. هر چند اکنون و با قابلیت اختصاصی سونی برای این امر راحت‌تر از همیشه می‌توانید چنین تجربه جذابی داشته باشید. نظر شما در مورد قابلیت ریموت پلی در پلی‌استیشن 4 چیست؟

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.