فیت‌بیت دستبند ورسا لایت ادیشن را با قیمت ۱۶۰ دلار معرفی کرد

همانظور که انتظار داشتیم فیت‌بیت یک ابزار پوشیدنی دیگر معرفی کرد که در اصل نسخه سبک‌تر یکی از جدیدترین ساخته‌های شرکت فیت‌بیت یعنی دستبند ورسا است. با فارنت همراه باشید…

0

به نظر می‌رسد که دستبند ورسا از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است که شرکت فیت‌بیت مجاب شده تا نسخه‌ای مشابه با نام ورسا لایت اما با فیمتی مناسب‌تر روانه بازار کند. نسخه جدیدتر و ارزان‌تر این دستبند تمام ویژگی‌های محبوب نسخه اصلی را در اختیار خواهد داشت قابلیت‌هایی مانند فعالیت خودکار، کنترل و ردیابی ضربان قلب PurePulse 24/7 و مراحل خواب، GPS، حالت‌های مختلف فعالیت و البته نوتیفیکیشن‌های روی گوشی هوشمند که توانسته‌اند از این دستبند یک ابزار پوشیدنی محبوب بسازند. این دستبند برخلاف نسخه استاندارد که سه دکمه داشت، دارای یک دکمه بزرگ بوده و وزن آن هم تا حدود زیادی کاهش یافته است.

این دسبتند دارای طراحی دقیقی برای محافظت در هنگام شنا کردن بوده و در رنگ‌های تمشکی، آبی، یاسی و البته سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هر چند که دلایلی هم برای انتخاب نام ورسا لایت وجود داشته و آن اینکه در این دستبند مانند نسخه معمولی شاهد حضور سنسورهای ژیروسکوپ و فشارسنج (بارومتر) نخواهیم بود و همچنین نمی‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را روی آن ذخیره‌سازی نمایید.

شایان ذکر است که در حال حاضر دستبند ورسا لایت یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین موارد موجود در بازار بوده و نسبت به قیمت 200 دلاری نسخه معمولی 40 دلار کاهش قیمت دارد. از هفته آینده می‌توانید این دستبند خوش‌رنگ و جذاب را خریداری نمایید. نظر شما در مورد دستبند جدید شرکت فیت‌بند چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.