سامسونگ به‌زودی دو گوشی جدید با صفحه‌نمایش تاشو به دنبال گلکسی فولد معرفی خواهد کرد

به نظر می‌رسد که اولین گوشی تاشو سامسونگ برای این شرکت خاطره خوشی رقم زده است چون خبر رسیده که دو گوشی هوشمند دیگر با صفحه‌نمایش تاشو تحت برند سامسونگ در راه است. با فارنت همراه باشید…

0

در صورتی که بنا به دلایلی با خود فکر کردید گوشی تاشو گلکسی فولد قرار است فعلا آخرین گوشی تاشو این شرکت باشد باید بگوییم که در اشتباه هستید. به گزارش بلومبرگ و به نقل از منابعی نامشخص شرکت کره‌ای هم‌اکنون در حال کار روی دو گوشی با صفحه‌نمایش تاشوی دیگر است که یکی از آن‌ها همانند گوشی‌های قدیمی حالت تاشو در جهت رو به پایین دارد و مدل دیگر حالتی همانند گوشی تاشوی هواوی یعنی میت ایکس خواهد داشت. طبق شایعات مطرح شده مدلی که رو به پایین تا می‌شود اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده روانه بازار می‌شود و دیگر مدل تاشوی سامسونگ پس از آن عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که سامسونگ در حال پیشنهاد تکنولوژی صفحات تاشدنی خود به سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی مانند گوگل و اپل است به این امید که آن‌ها وسوسه شوند تا از این صفحه‌نمایش‌ها استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که آیا گوشی‌های با صفحه‌نمایش تاشو مورد استقبال طرفداران قرار می‌گیرد یا خیر اما به نظر می‌رسد که سامسونگ همانند گذشته که با سری نوت خود سردمدار ورود به عرصه استفاده از گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگ بود، می‌خواهد باز هم اولین شرکتی باشد که چنین گوشی‌هایی را بازار فروش باب می‌کند.

البته نکته جالب‌تر که یک مورد بدون منبع است می‌گوید سامسونگ قصد دارد صفحه‌نمایش گوشی کاربران گلکسی فولد که را که وسط آن پس از ۱۰ هزار بار باز و بسته کردن خط بیفتد به رایگان تعویض کند. در زمان معرفی گوشی گلکسی فولد سامسونگ عنوان کرد که این دستگاه می‌تواند تا بیش از ۲۰۰ هزار بار تا شود و به حالت اولیه خود بازگردد که بسیار بیشتر از ۱۰ هزار بار است. تنها زمان است که مشخص می‌کند چنین ادعایی درست است یا خیر. نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو سامسونگ چیست؟

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.