اوپو F11 Pro بدون بریدگی صفحه و با دوربین پاپ‌آپ رونمایی شد

گوشی‌هایی که از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند در حال رشد هستند و امروز هم یکی از این گوشی‌ها ازجانب شرکت اوپو با نام F11 Pro معرفی شد.

0

اوپو F11 Pro جدیدترین گوشی شرکت چینی اوپو است. این گوشی امروز به تازگی معرفی شده و به لیست گوشی‌های خواهد پیوست که از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. این گوشی با اینکه مشخصات نسبتا مناسبی دارد، اما در دسته میان‌رده‌ها قراره خواهد گرفت.

مشخصات گوشی اوپو F11 Pro

اوپو F11 Pro یک صفحه‌نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن 1080p دارد. صفحه‌نمایش بدون حاشیه است و همچنین هیچ ناچی هم قابل مشاهده نیست. این شرکت توانسته با جا به جا کردن دوربین سلفی و اضافه کردن قابلیت پاپ‌آپ به آن، ناچ صفحه را بردارد. چنین طراحی شبیه به گوشی V15 Pro شرکت ویوو است.

اوپو F11 Pro

این گوشی از پردازنده Helio P70 استفاده خواهد کرد، که پردازنده مناسبی است. به انتخاب شما 4 یا 6 گیگابایت رم درون دستگاه قرار خواهد گرفت. همچنین باتری این گوشی 4000 میلی‌آمپر ست و با تکنولوژی VOOC 3 شرکت اوپو قابلیت شارژ سریع را خواهد داشت.

یک حسگر اثر انگشت سنتی در پشت دستگاه قرار گرفته است. همچنین برخلاف دیگر گوشی‌های جدید، این محصول جک هدفون را نگه داشته و یک پورت Micro USB هم دارد.

شباهت اوپو و وان‌پلاس

این گوشی می‌تواند برای طرفداران وان‌پلاس هم اهمیت داشته باشد. در حقیقت گوشی‌های سری F اوپو اطلاعاتی در مورد وان‌پلاس آینده را مشخص خواهد کرد. چون تولیدکننده لوازم اولیه هر دو شرکت، یکی است. گوشی F7 صفحه‌نمایشی ناچ دار همانند وان‌پلاس 6 داشت. گوشی F9 هم ناچ قطره‌ای داشت که در وان‌پلاس 6T هم آن را مشاهده کردیم. به همین خاطر شاید وان‌پلاس 7 هم یک دوربین سلفی پاپ‌آپ داشته باشد.

این دوربین سلفی دقیقا در مرکز گوشی قرار گرفته است. این دوربین از سنسوری 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که فضای زیادی را اشغال نکرده است.

این شرکت اطلاعات کامل‌تری را از گوشی اوپو F11 Pro منتشر نکرده است. اما بازار اصلی احتمالا هند خواهد بود چون در ابتدا در این کشور عرضه خواهد شد. سپس این گوشی به آسیا جنوب شرقی، خاورمیانه و شمال آفریقا فرستاده می‌شود. همچنین امکان دارد که یک نسخه با تمرکز بازار چین به نام R19 هم عرضه شود. چنین اتفاقی در مورد F9 رخ داد و نام مدل R17 بود.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.