صفحه‌ گلکسی اس 10 بالاترین امتیاز را در دیسپلی‌میت کسب کرد

دیسپلی‌میت با عرضه گوشی‌های هوشمند جدید، آن‌ها را بررسی کرده و اطلاعات دقیق و کاملی را در رابطه با صفحه‌نمایش آن‌ها منتشر می‌کند. به‌تازگی پرچم‌دار سامسونگ با نمره +A از این آزمون سربلند بیرون آمده است.

0

حالا دیسپلی‌میت یک نسخه گلکسی اس 10 را بررسی کرده است. همچنین این وبسایت به صفحه‌ گلکسی اس 10 امتیاز  +A داده که بالاترین امتیاز موجود است. این وبسایت تنها گوشی‌های هوشمند را بررسی نمی‌کند و محصولات الکترونیکی زیر ذره‌بین این رسانه هستند. گوشی‌های گلکسی تا به حال اکثرا امتیازهای بالا را از آن خود کرده‌اند و گلکسی اس 10 هم این اتفاق را تکرار کرده است.

گوشی تازه سامسونگ از یک صفحه‌نمایش OLED بهره می‌گیرد. این صفحه حاشیه بسیار کمی دارد و می‌توان از آن به عنوان یک گوشی تمام صفحه یاد کرد. تکنولوژی صفحه‌های OLED در چند سال اخیر پیشرفت سریعی داشته و سامسونگ یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان چنین صفحه‌هایی است. به همین خاطر این شرکت همیشه بهترین صفحه‌ها را در اختیار دارد.

صفحه‌ گلکسی اس 10 موفق شده که در تست دیسپلی‌میت چندین رکورد تازه را از خود به جای بگذارد. این رکوردهای شامل بهترین دقت رنگ و بهترین دقت کنتراست است. در حقیقت به گفته این وبسایت، دقت رنگ این صفحه باعث شده که این صفحه‌نمایش تبدیل به یک صفحه‌نمایش کاملا «بی‌نقص» تبدیل شود.

کنتراست صفحه هم به شدت دقیق است و کنتراست صفحه محدوده بالایی دارد که باز هم باعث می‌شود تمامی تصاویر به بی‌نقص‌ترین حالت ممکن نمایش داده شوند. میزان روشنایی صفحه‌نمایش هم یک رکورد تازه دارد و رقم روشنایی آن 1215 نیت است. این میزان حدودا 17 درصد از گلکسی اس 9 روشن‌تر است. همچنین در ترکیب رنگ‌ها متوجه هیچ‌گونه تغییر رنگی نخواهد شد و رنگ‌ها به خصوص رنگ سفید اصالت خود را حفظ خواهند کرد.

یکی از مشکلاتی که اکثر صفحه‌نمایش‌ها در طول تاریخ داشته‌اند، پوشش زاویه دید بوده است. گرچه در سال‌های اخیر این مشکل به شدت بهبود یافته و حالا صفحه‌ گلکسی اس 10 موفق شده که بهترین عملکرد را در زمینه زاویه دید داشته باشد. محدوده رنگ‌های آبی به شدت بهبود یافته و میزان انرژی که صفحه‌نمایش دریافت می‌کند هم منطقی‌تر شده است. پیش از این به محدوده کنتراست اشاره کردیم. با گسترده شدن این محدوده، عملکرد بهترین در زمینه +HDR را شاهد هستیم. پس رنگ‌های و شیدهای خاکستری عمیق‌تر و واقعی‌تر هستند.

اطلاعات زیادی از سوی دیسپلی‌میت منتشر شده و اگر علاقه‌مند به مطالعه دقیق‌تر مشخصات و بررسی این صفحه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به این لینک بزنید.

 

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.