گوشی گیمینگ vivo IQOO با طراحی جذاب و اسنپ‌دراگون ۸۵۵ از راه رسید

گوشی‌های گیمینگ مدتی است که دوباره به بازارها بازگشته‌اند و با پیشرفت قطعات پردازشی می‌توان امید داشت که شاهد محصولات خوبی خواهیم بود. یکی از این محصولات گوشی جدید ویوو IQOO استو

0

کنسول‌های دستی مانند Vita مدت‌ها خلا یک کنسول و وسیله بازی همراه را پر کرده بودند. با این حال پردازنده‌ها به شدت ارزان‌تر و قوی‌تر از گذشته هستند و همین باعث شده که شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند به دنبال کسب سهمی از بازار گیمینگ باشند و گوشی گیمینگ عرضه کنند. یکی از گوشی‌های گیمینگ تازه، گوشی گیمینگ vivo IQOO است.

شایعات و درزهای مختلفی را در رابطه با گوشی گیمینگ vivo IQOO شاهد بودیم. اما حالا این گوشی گیمینگ معرفی شده است. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی فوق‌العاده است و قوی‌ترین گوشی vivo تا به حال است.

مشخصات فنی گوشی گیمینگ vivo IQOO

گوشی گیمینگ vivo IQOO

پردازنده این گوشی، اسنپ‌دراگون 855 است که در نوع خود واقعا یک پردازنده قوی است. از نظر تصویری هم با یک مجموعه دوربین سه‌گانه و شارژ 44W سریع روبرو هستیم. شرکت vivo در تبلیغات رسمی خود از شعار «هیولای درون» برای این گوشی استفاده کرده است. به همین خاطر شاهد حضور مشخصات هیولاوارانه هستیم.

رم دستگاه 12 گیگابایت است و حافظه داخلی آن هم 256 گیگابایت است و هیچ محدودیتی در زمینه نصب بازی نخواهید داشت. چنین محصولی باید یک صفحه‌نمایش مناسب برای نمایش تصاویر و رندرها داشته باشد. این گوشی از صفحه‌نمایش 6.41 اینچی OLED بهره برده است. یک ناچ قطره‌ای هم وجود دارد و حسگر اثر انگشت زیر صفحه قرار گرفته است.

شارژ 44W سریع این گوشی، سرعت عمل شارژ گوشی گیمینگ vivo IQOO را به شدت بالا خواهد برد. باتری این محصول 4000 میلی‌آمپر است و می‌توانید در مدت زمان 15 دقیقه نیمی از باتری را شارژ کنید. با 30 ساعت به 85 درصد خواهید رسید و اگر 45 دقیقه کامل اجازه دهید، باتری شما پر می‌شود. البته که ارزان‌ترین نسخه این گوشی 6 گیگابایت رم،  128 گیگابایت حافظه داخلی و شارژ 22.5W دارد.

از آنجایی که گوشی برای بازی کردن تولید شده، یک محفظه مخصوص برای خنک کردن گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین امکانات مختلفی برای بهتر کردن عملکرد گوشی وجود دارد. برخی از این امکانات AI Turbo، Center Turbo، Net Turbo، Cooling Turbo و Game Turbo نام دارند. با فعال کردن این قابلیت‌ها، اجرای اپلیکیشن 30 درصد سریع‌تر خواهد شد و فریم‌ریت شما تا 70 درصد پایدارتر خواهد شد. همچنین گوشی به صورت خودکار بین وای‌فای و 4G سوییچ می‌کنید که بازی شما متوقف نشود.

همانطور که گفتیم این گوشی دوربین سه‌گانه دارد، پس تنها برای گیمرها تولید نشده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی واید، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای حس کردن عمق طراحی شده است.

قیمت و زمان عرضه گوشی گیمینگ vivo IQOO

این گوشی در دو رنگ آبی الکتریک و نارنجی آتشفشانی عرضه می‌شود. قیمت نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 450 دلار است. با دریافت 8 گیگابایت رم باید 490 دلار بپردازید. اگر هم قوی‌ترین نسخه یعنی 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بخواهید، باید 640 دلار هزینه کنید. این گوشی چند روز دیگر و تا آخر هفته عرضه خواهد شد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.