ردمی نوت 7 پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

به فاصله کمتر از ۲ ماه پس از معرفی ردمی نوت 7، حالا ردمی نوت 7 پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شده است.

0

شیائومی با رونمایی از ردمی نوت 7 در دی ماه اعلام کرد ردمی حالا یک برند مستقل از شیائومی خواهد بود. به این ترتیب ردمی نوت 7 پرو را نیز باید پرچم‌دار جدید این برند در نظر بگیریم.

این گوشی حالا با تراشه قوی‌تر اسنپ‌دراگون ۶۷۵ عرضه خواهد شد. این پردازنده دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 612 بوده که در این گوشی با ۴ یا ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود.

تغییر بعدی استفاده از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX586 است که یک ارتقا نسبت به سنسور GM1 سامسونگ در ردمی نوت 7 محسوب می‌شود؛ دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق اما بدون تغییر باقی مانده است. این گوشی در دو نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (در کنار درگاه microSD) عرضه خواهد شد.

از نظر طراحی اما دقیقاً با همان طراحی قبلی روبرو هستیم. بدنه شیشه‌ای و فلزی با حسگر اثر انگشت در پشت بدنه و بریدگی قطره‌ای شکل  در صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی. ردمی نوت 7 پرو از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند اما تنها با یک شارژر عادی ۱۰ واتی در جعبه عرضه خواهد شد.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، بلوتوث ۵ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. این گوشی در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی قرار است از ۲۲ اسفندماه با قیمت ۲۰۰ تا ۲۴۰ دلار (بسته به نسخه) به بازار عرضه شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.