جوایز GSMA اعلام شد: میت 20 پرو بهترین گوشی سال شد

به رسم هر سال در نمایشگاه MWC 2019‌ برگزارکننده این مراسم GSMA بهترین‌های موبایلی سال را اعلام کرده است.

0

همان‌طور که انتظار داشتیم با پایان یافتن کنگره جهانی موبایل بارسلون GSMA جوایز GLOMO سال را اعلام کرد. این جوایز به محصولات، خدمات و سرویس‌های عرضه شده تا پیش از شروع نمایشگاه می‌پردازد. در این لینک می‌توانید لیست کامل جوایز را مشاهده کنید اما مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

  • بهترین گوشی هوشمند (به انتخاب داوران): هواوی برای میت 20 پرو
  • نوآوری انقلابی سال: گوگل برای قابلیت دید در شب در دوربین گوشی‌های پیکسل
  • بهترین فناوری پوشیدنی موبایلی سال: سامسونگ برای ساعت هوشمند گلکسی واچ
  • بهترین نوآوری محتوا و رسانه سال: اپیک گیمز برای فرنچایز فورتنایت
  • بهترین زیرساخت شبکه موبایلی: اریکسون برای فناوری MIMO 5G

همان‌طور که گفتیم این جوایز تنها نصیب محصولاتی می‌شود که تا پیش از شروع نمایشگاه عرضه شده‌اند. به این ترتیب گلکسی اس 10 یا گلکسی فولد سامسونگ و حتی میت ایکس هواوی در میان کاندیداها حضور نداشته است.

با این‌حال شکی نیست که میت 20 پرو با قابلیت‌های جذابی مثل حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، شارژ بی‌سیم معکوس، تراشه ۷ نانومتری و دوربین سه‌گانه از بهترین‌های دنیای اندروید است. گلکسی واچ هم شاید بهترین ساعت هوشمند برای گوشی‌های اندرویدی باشد و بازی فورتنایت هم که جای معرفی یا تعریف بیشتر ندارد.

همچنین گوگل یک‌بار دیگر ثابت کرده برای ثبت تصاویر عالی حتی در نور کم نیازی به وجود دوربین‌های چندگانه نیست و با پیکسل 3 و نرم‌افزار بهبود یافته می‌توان بهترین تصاویر را ثبت کرد.

منبع mwcbarcelona
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.