این گوشی هوشمند انرجایزر بزرگ‌ترین ظرفیت باتری را در دنیا دارد

شرکت انرجایزر گوشی هوشمندی را با نام Power Max P18K Pop به نمایشگاه MWC 2019 آورده که با باتری و اندازه غول‌پیکرش بیشتر به یک پاوربانک شباهت دارد.

0

بسیار از کاربران گوشی‌های هوشمند از دوام شارژ کوتاه دستگاه خود گله دارند. برخی اعتقاد دارند شرکت‌ها بهتر است گوشی را کمی ضخیم‌تر بسازند و در عوض باتری بزرگ‌تری را درون آن جای دهند. با این‌حال احتمالاً هیچ‌کس انتظار نداشت یک شرکت باتری ۱۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را درون یک گوشی قرار دهد! اما انرجایزر با گوشی Power Max P18K Pop خود واقعا چنین کاری انجام داده است.

همان‌طور که می‌بینید این گوشی بیشتر به یک پاوربانک غول‌پیکر شباهت دارد؛ چرا که باتری آن ظرفیتی حدود ۵ برابر باتری گوشی‌های هوشمند هم‌رده دارد. به گفته انرجایزر ضخامت این گوشی در واقع ۱۸ میلی‌متر است اما اگر آن را در کنار یک گوشی عادی مثل آیفون و یا V40 ال‌جی قرار دهید ضخامت آن بیشتر از این‌ها به نظر می‌رسد.

شرکت مخابراتی Avenir فرانسه که لایسنس فروش گوشی‌های انرجایزر را دارد می‌گوید Power Max P18K Pop می‌تواند دو هفته برایتان دوام شارژ داشته باشد. جالب است بدانید این گوشی برای پخش مداوم ویدئو هم ۴۸ ساعت کامل دوام می‌آورد.

این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی LCD مجهز شده که بسیار خوب هم به نظر می‌رسد. حاشیه‌های بسیار باریک، وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و کاملاً بدون بریدگی یا حفره اضافه. در واقع انرجایزر هم از دوربین سلفی پاپ‌آپ (جهنده) استفاده کرده و دو دوربین هم درون آن قرار داده است.

در پشت گوشی سه دوربین وجود دارد انرجایزر یک پردازنده مدیاتک Helio P70 را برای آن در نظر گرفته است. با توجه به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌توان عملکردی در حد میان‌رده‌های پریمیوم را برای این گوشی در نظر گرفت.

این گوشی همچنین با اندروید ۹ پای عرضه خواهد شد. انرجایزر قصد دارد Power Max P18K Pop را شهریورماه آینده به بازار اروپا عرضه کند اما قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است.

منبع theverge phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.