گوشی ZTE Blade V10 رونمایی شد: طراحی جذاب با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

زدتی‌ای در کنار گوشی Axon 10 Pro 5G همچنین از Blade V10 نیز پرده برداشت که طراحی زیبایی داشته و روی دوربین سلفی تمرکز دارد.

0

شرکت چینی زدتی‌ای شاید در اروپا و آمریکا برند مشهوری نباشد اما در شرق آسیا گوشی‌های زیادی می‌فروشد. Blade V10 محصول جدید این شرکت که به‌تازگی در MWC 2019 معرفی شده هم می‌توانید یکی از مدل‌های پرفروش این شرکت باشد.

Blade V10 با بدنه شیشه‌ای و در رنگ‌های مشکی۷ سبزآبی و گرادیان (آبی-بنفش) به بازار عرضه خواهد شد و طراحی مدرن و جذابی دارد. حسگر اثر انگشت گوشی در پشت آن قرار گرفته و رنگ قرمز دکمه پاور هم شخصیت متفاوتی به آن بخشیده است.

نقطه قوت این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن است که در بریدگی قطره‌ای شکل در بالای صفحه‌نمایش جای گرفته است. این دوربین قابلیت سلفی هوشمند و تشخیص صحنه را داراست و ZTE ادعا می‌کند به لطف هوش مصنوعی می‌تواند سلفی‌های باکیفیتی بگیرد. به این ترتیب شاید V10 بتواند رقیبی برای Vivo V15 Pro باشد که به‌تازگی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی شده است.

اما Blade V10 از صفحه‌نمایشی ۶.۳ اینچی با وضوح +1080p استفاده می‌کند که به ادعای ZTE حدود ۹۰ درصد از سطح جلویی گوشی را پوشانده است. در بخش پردازنده این شرکت صرفاً به ۸ هسته ۲.۱ گیگاهرتز اشاره کرده و مدل دقیق را اعلام نکرده است. حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایت و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

دوربین اصلی گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دوربین ۵ مگاپیکسلی دوم هم برای تشخیص عمق و افکت‌های پرتره کاربرد دارد. این گوشی به یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم مجهز شده که از طریق USB-C شارژ خواهد شد. درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وای‌فای ac، بلوتوث ۴.۲، GPS و البته VoLTE اتصالات گوشی را تشکیل می‌دهند.

با این‌که قیمت Blade V10 هنوز مشخص نشده اما می‌دانیم این گوشی قرار است فروردین‌ماه در اروپا، چین و آمریکای جنوبی عرضه شود.

منبع GSMArena androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.