تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدئویی سامسونگ به گوشی گلکسی فولد

سامسونگ هفته گذشته گوشی گلکسی فولد را با سروصدای زیاد معرفی کرد. حالا می‌توانید در یک ویدئوی ۴ دقیقه‌ای رسمی با قابلیت‌های این گوشی بیشتر آشنا شوید.

0

سامسونگ هفته گذشته و در مراسم Unpacked 2019 در کنار گلکسی اس 10 از گوشی تاشدنی گلکسی فولد هم رونمایی کرد. اما رسانه‌ها اجازه کار کردن با این دستگاه را نداشتند و صرفاً تماشاچی بودند. به همین دلیل سامسونگ حالا یک ویدئوی نگاه نزدیک رسمی برای Galaxy Fold منتشر کرده است.

در این ویدئو خوشبختانه نور فضای بسیار بهتر از رویداد سامسونگ بوده و می‌توانید گلکسی فولد را با جزئیات بیشتری ببینید. سامسونگ برخلاف هواوی تصمیم گرفته تا صفحه‌نمایش را به داخل تا کند و یک صفحه‌نمایش مجزای ۴.۶ اینچی در پشت دستگاه قرار دهد. مزیت این روش محافظت بهتر از نمایشگر اصلی و احتمالاً یکپارچگی بهتر تصویر در آن است.

در عوض همان‌طور که می‌بینید ابعاد صفحه‌نمایش دوم نسبت به بدنه چندان مناسب نیست و حاشیه‌های ضخیمی اطراف آن را پوشانده‌اند. همچنین یک بریدگی بزرگ هم در گوشه بالا و سمت راست صفحه‌نمایش بزرگ وجود دارد.

سامسونگ شش دوربین در گلکسی فولد قرار داده تا در هر حالتی بتوانید عکس و سلفی بگیرید. با این‌حال جزئیات این دوربین‌ها هنوز مشخص نیست.

سامسونگ در این ویدئو اپلیکیشن‌های مختلفی از اینستاگرام و گوگل مپس گرفته تا نت‌فلیکس را روی گلکسی فولد اجرا می‌کند. نرم‌افزار DeX هم امکان اتصال گوشی به مانیتور را فراهم می کند و همچنین می‌توانید رنگ‌های متنوع گلکسی فولد را بهتر در این ویدئو ببینید.

سامسونگ گلکسی فولد را با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار (برای نسخه 4G) از اردیبهشت‌ماه وارد بازار خواهد کرد. این درحالیست که گوشی رقیب آن میت ایکس هواوی با طراحی جذاب‌تر اما قیمت بالاتر ۲۶۰۰ دلاری (۲۳۰۰ یورو) عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.