لنوو هدفون‌های ThinkPad و Yoga خود را با نویزکنسلینگ معرفی کرد

به نظر می‌رسد برندهای تینک‌پد و یوگا دیگر مخصوص لپ‌تاپ‌های لنوو نیستند. این شرکت به تازگی از هدفون تینک‌پد و هدفون یوگا خود در MWC 2019 رونمایی کرده است.

0

بازار هدفون‌های نویزکنسلینگ داغ است. در حال حاضر WH-1000XM3 سونی و QC35II بوز محبوب‌ترین آن‌ها هستند اما شرکت‌هایی مثل مایکروسافت، سنهایزر، B&O و سایرین هم در این زمینه فعالیت می‌کنند. حالا لنوو هم با هدفون تینک‌پد X1 و هدفون یوگا وارد رقابت خواهد شد.

این شرکت به تازگی در کنگره جهانی موبایل بارسلون از هدفون‌های سری تینک‌پد و یوگا رونمایی کرد. با توجه به قیمت پایین‌تر، به نظر می‌رسد لنوو قصد رقابت مستقیم با هدفون‌های ۳۵۰ دلاری پرچم‌دار نویزکنسلینگ را ندارد.

هدفون تینک‌پد X1 از یک بدنه آلومینیومی نقره‌ای و مشکی برخوردار بوده درحالی‌که هدفون یوگا طراحی روشن‌تری دارد. هر دو مدل قابلیت تا شدن را داشته و از ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند. هر دو مدل همچنین از بلوتوث ۵ پشتیبانی کرده و دارای درگاه USB-C خواهند بود.

با توجه به طراحی این هدفون‌ها به نظر می‌رسد ایرپدها از نوع روی گوش یا On-Ear هستند. پس اگر به دنبال هدفون دور گوش یا Over-Ear هستید بهتر است به سراغ مدل‌های دیگر بروید.

لنوو از ایرکاپ های آلومینیومی استفاده کرده و کاربران کسب‌وکارها را هدف قرار داده است. با این‌که اشاره‌ای به دوام شارژ این دو مدل نشده اما لنوو می‌گوید در کمتر از ۲ ساعت می‌توانید آن‌ها را شارژ کنید. برقرار تماس‌های کنفرانس و مکالمه اسکایپ از کاربردهای اصلی این دو مدل است و به همین دلیل انتظار داریم کیفیت میکروفون آن‌ها نسبت به رقبا بهتر باشد. لنوو همچنین به جای استفاده از سطح لمسی برای کنترل هدفون از دکمه‌های فیزیکی کمک گرفته است.

زمان عرضه و قیمت هدفون تینک‌پد X1 و هدفون یوگا

پس از مایکروسافت و هدفون سرفیس حالا لنوو دومین تولیدکننده PC است که وارد بازار هدفون‌های نویزکنسلینگ می‌شود. با این‌حال هدفون لنوو تینک‌پد X1 و یوگا با قیمت پایین‌تر ۱۵۰ و ۱۷۰ دلاری در دسترس کاربران بیشتری خواهند بود. این هدفون‌ها قرار است از تیرماه سال آینده به بازار اروپا عرضه شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.