پاسخ ال‌جی به گوشی‌های تاشدنی: کیس Dual-Screen برای V50!

ال‌جی کنفرانس خبری خود را برگزار کرد و از جدیدترین پرچمدار خود یعنی V50 رونمایی کرد. در کنار این گوشی، یک کیس عجیب و تازه هم معرفی شد.

0

گوشی V50 ال‌جی در حقیقت همان V40 است که کمی تغییرات در مشخصات آن داده شده و امکانات بیشتری در اختیار دارد. پردازنده آن اسنپ‌دراگون 855 است و باتری بهتر، خنک‌کنندگی بهتر و ارتباط 5G را در اختیار دارد. اما این میان، ال‌جی یک محصول دیگر را هم در MWC 2019 معرفی کرد. این محصول کیس Dual-Screen برای V50 است.

کیس Dual-Screen در حقیقت یک کیس تاشو است که درون خود یک صفحه‌نمایش OLED را جای داده است. این قاب همانطور که گفتیم برای V50 طراحی شده است. پرچمدار ال‌جی صفحه‌ای 6.4 اینچی دارد. با این حال، صفحه‌نمایش داخل قاب محدود به 6.2 اینچ است و حاشیه‌های بزرگ‌تری دارد. این کیس هم مزایا و معایب خود را دارد.

این کیس باعث می‌شود که جایگاه خالی یک صفحه دوم و صفحه‌نمایش تاشدنی پر شود. می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر از یک گوشی تاشدنی این کیس را خریداری کنید. همچنین امکان چرخش 360 درجه آن وجود دارد و در آینده شاید برای محصولات دیگر هم عرضه شود.

کیس Dual-Screen یک تراشه وای‌فای درون خود دارد و در محدوده پایین با پهنای باند بالا کار خواهد کرد. عملکرد کیس Dual-Screen بدون مشکل و بدون هیچگونه لگی خواهد بود. یک سری پین درون کیس وجود دارد که به گوشی متصل می‌شود و انرژی لازم را جذب خواهد کرد.

از بین مشکلات هم می‌توان به تفاوت رنگی دو صفحه اشاره کرد. اندازه هم کمی متفاوت است. گاهی اوقات هم سیستم به درستی متوجه چپ و راست بودن صفحه‌ها نخواهد شد و دچار باگ خواهد شد. البته این مشکلی است که مطمئنا قابل حل است. همچنین این کیس به ضخامت و وزن گوشی نیز اضافه می‌کند که حمل و استفاده از آن را دشوارتر خواهد کرد.

البته که از ال‌جی انتظار بیشتری داشتیم. ال‌جی چندین سال است که انگار یک فرصت مناسب برای بهتر کردن شرایط فروش خود پیدا می‌کند و همان موقع فرصت را از دست خواهد داد. حالا هم شرکت به چنین محصولی متوسل شده که محصول کاملی نیست، اما شرکت انتظار داشته که بتواند کاربران را سورپرایز کنید. با این حال این محصول، می‌تواند کارآمدتر از خرید یک گوشی تاشدنی ضخیم و بزرگ باشد.

قیمت کیس Dual-Screen هم اعلام نشده اما مطمئنا قیمت باید در سطحی باشد که از گلکسی فولد و گوشی‌های تاشدنی دیگر ارزان‌تر شود و ارزش خرید بالایی نسبت به امکانات و قیمت خود داشته باشد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.