آیفون X فولد اپل با صفحه‌نمایش تاشو این شکلی خواهد بود!

گوشی‌های تاشدنی فناوری جدید امسال خواهند بود و بسیاری از شرکت‌ها به دنبال چنین محصولاتی هستند، سامسونگ چنین محصولی را عرضه کرده و باید منتظر حرکت دیگر شرکت‌ها باشیم.

0

سامسونگ به تازگی گلکسی فولد خود را معرفی کرد. این گوشی آغازی تازه در زمینه گوشی‌های هوشمند است. البته که این گوشی بیشتر یک نسخه آزمایشی و نمونه طراحی است. همچنین قیمت بالای این محصول، آن را از دسترس عموم خارج خواهد کرد. هواوی هم یک گوشی تاشدنی حتی جذاب‌تر با قیمت حتی بالاتر با نام میت ایکس را شب گذشته معرفی کرد. با این حال این محصولات گران‌قیمت موفق شدند که سوالی را ایجاد کنند که اپل چه زمان دست به عرضه چنین محصولی خواهد زد و کی شاهد آیفون X فولد اپل خواهیم بود؟

از نظر تجاری، گلکسی فولد و میت ایکس می‌توانند خطراتی تازه برای اپل ایجاد کنند. گلدمن سکز از گلکسی فولد به عنوان «اصلی‌ترین چالش احتمالی» برای اپل یاد کرد. همچنین این شرکت سرمایه‌گذاری بر این باور است که نه تنها اپل این سهم از بازار را در اختیار نخواهد داشت، بلکه در آینده به سختی می‌تواند چنین محصولی را تولید کند.

سامسونگ صفحه‌نمایشی را تولید کرده که در اختیار اپل نیست و حداقل دو سال جلوتر از این شرکت است. در بهترین حالت اپل باید خواستار خرید این صفحه شود که احتمالا سامسونگ قصد فروش نداشته باشد.

اما این دلیل نمی‌شود که طراحان خوش‌ذوق، یک طرح مفهومی از آیفون X فولد اپل طراحی نکنند. Foldable News از طراح آلمان Roy Gilsing درخواست کرده که یک طرح مفهومی برای این گوشی تاشدنی اپل ایجاد کند.

امکانی که یک طرح مفهومی به شما می‌دهد این است که نیازی به در نظر گرفتن محدودیت‌های تکنولوژیک نیست. تصویری که این طراح از آیفون X فولد اپل به نمایش می‌گذارد، تصویری شبیه به فولد سامسونگ است، اما ظرافت آن نیازمند پیشرفت و دسترسی به تخصص بیشتر در این زمینه است.

احتمالا اپل هم منتظر دسترسی به چنین شرایطی باشد. شرایطی که بتواند محصولی ظریف و کارآمد را طراحی کند. مطمئنا اپل به دنیا اولین بود یا تست یک محصول تازه نیست. اپل در سال‌های اخیر نشان داده که به دنبال تولید بهترین محصول است و اهمیتی به تکراری بودن آن نخواهد داد. به همین خاطر اپل در گوشه بازی منتظر خواهد ماند و تماشا خواهد کرد.

آیفون X فولد اپل

این طراحی می‌تواند کارآمدی بالایی داشته باشد. در برخی حالت‌ها هم شبیه به گوشی قدیمی Nokia Communicator است که در سال 1996 عرضه شد. بهتر است که به تصاویر نگاه کنید و کمی با آن خیال‌پردازی کنید.

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.