شیائومی نسخه 5G می میکس 3 را با قیمت ۵۹۹ یورو معرفی کرد

شیائومی در MWC 2019 نشان داد که یک گوشی 5G لزوماً قیمت نجومی نخواهد داشت. نسخه 5G می میکس 3 قرار است با قیمت ۵۹۹ یورو وارد بازار شود.

0

شیائومی امروز در حاشیه نمایشگاه MWC 2019 و در کنفرانس خود از نسخه 5G می میکس 3 پرده برداشت. گفتنی است نسخه عادی این گوشی اوایل آبان‌ماه با طراحی بدون حاشیه و بریدگی و با دوربین سلفی کشویی رونمایی شده بود.

سخه 5G می میکس 3

نسخه 5G می میکس 3 از تراشه اسنپ‌دراگون 855 به همراه مودم X50 5G کوالکام استفاده می کند و به این ترتیب قادر به ارائه سرعت‌هایی تا ۲ گیگابیت بر ثانیه نیز خواهد بود. با این‌حال به‌جز ظرفیت باتری سایر مشخصات با نسخه عادی می میکس 3 یکسان است.

Mi MIX 3 5G از صفحه‌نمایشی ۶.۳۹ اینچی AMOLED با وضوح 1080p و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۳.۴ درصد استفاده می‌کند. در بخش کشویی این گوشی یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته است. همچنین دوربین‌های اصلی نیز دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی عادی + تله‌فوتو هستند. این گوشی با سیستم خنک‌کننده هیبریدی پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ را خنک نگه می دارد و بدنه سرامیکی باکیفیتی هم دارد.

همان‌طور که گفتیم ظرفیت باتری حالا ارتقا یافته و از ۳۲۰۰ به ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت رسیده است. این تغییر بی‌شک برای جبران مصرف انرژی بالاتر شبکه 5G در نظر گرفته شده است.

با این‌حال شیائومی هنوز ابعاد یا وزن دقیق این گوشی را اعلام نکرده است. از آن‌جا که نسخه 4G با وزن ۲۱۸ گرمی جز پرچم‌داران سنگین بازار بود ممکن است نسخه 5G حتی سنگین‌تر نیز باشد.

به هر حال شیائومی قصد دارد نسخه 5G می میکس 3 را با قیمت پایه ۵۹۹ یورو از خردادماه سال آینده وارد بازار کند.

منبع phoneArena gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.