پوستر گوشی تاشدنی هواوی میت ایکس پیش از رونمایی فاش شد

هواوی قصد دارد فردا در نمایشگاه MWC 2019 از گوشی تاشدنی 5G خود رونمایی کند. حالا یک‌روز زودتر تصویر پوستر این گوش جذاب فاش شده است.

0

سامسونگ تنها شرکتی نیست که گوشی با صفحه‌نمایش تاشدنی را به MWC 2019 می‌آورد. هواوی هم قصد دارد رقیبی برای گلکسی فولد با نام میت ایکس در کنفرانس خود در MWC رونمایی کند. امروز تصویری از محل نصب پوستر این گوشی درز کرده که طراحی گوشی را فاش می‌کند.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید هواوی Mate X را اولین گوشی تاشدنی 5G دنیا نامیده است. در واقع با این‌که گلکسی فولد سامسونگ نیز در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد اما میت ایکس ظاهراً در همه نسخه‌های به 5G مجهز خواهد بود.

تفاوت اصلی دیگر به طراحی صفحه‌نمایش و نوع تاشدن این دو گوشی باز می‌گردد. گلکسی فولد سامسونگ به داخل تا می‌شد و به همین دلیل نیازمند صفحه‌نمایش مجزایی در بخش پشتی دستگاه بود. با این‌حال به نظر می‌رسد میت ایکس به بیرون تا می‌شود تا نیمی از صفحه‌نمایش برای حالت تاشده استفاده شود. همچنین به نظر می‌رسد برخلاف گلکسی فولد که یک بریدگی بزرگ در گوشه صفحه‌نمایش خود داشت، میت ایکس هواوی طراحی تمیزتر و کم‌حاشیه‌تری داشته باشد.

به‌هر حال کافیست تا فردا ساعت ۱۶:۳۰ و شروع کنفرانس هواوی در MWC 2019 منتظر بمانیم تا جزئیات کامل این گوشی اعلام شود. گفتنی است در این مراسم خبری از سری پی 30 نخواهد بود و هواوی پرچم‌داران خود را فروردین‌ماه و در پاریس رونمایی خواهد کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.