گوشی Vivo V15 Pro با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی پاپ‌آپ معرفی شد

اگر از طراحی Vivo NEX S لذت می‌برید اما نمی‌خواهید پول یک پرچم‌دار را بپردازید شرکت ویوو به تازگی V15 Pro را برای شما معرفی کرده است.

0

Pro را می‌توان یک گوشی میان‌رده پریمیوم با طراحی یک پرچم‌دار دانست. همان‌طور که می‌بینید این گوشی در جلوی خود تقریباً هیچ حاشیه‌ای ندارد. V15 Pro با کمک گرفتن از یک دوربین سلفی پاپ‌آپ (جهنده) موفق به حذف کامل بریدگی صفحه‌نمایش شده است. این صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۳۹ اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح +1080p انتخاب شده است. این صفحه‌نمایش از بازه رنگی DCI-P3 و همچنین حالت همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

Vivo V15 Pro صفحه نمایش

به گفته ویوو نسبت سطح صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی به ۹۱.۴۶ درصد رسیده است. ویوو همچنین حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش را نیز به V15 Pro آورده است تا کلکسیون امکانات این گوشی تکمیل باشد.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی حالا وضوح بالاتری از دوربین ۸ مگاپیکسلی NEX S دارد. دوربین پشتی هم حالا سه‌گانه انتخاب شده است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰.۸ میکرونی است که اگر از فناوری binning و ترکیب پیکسل استفاده کنید اندازه موثر هر پیکسل به ۱.۶ میکرون خواهد رسید. با دیافراگم f/1.8 و حالت Super Night عکاسی در نور کم نیز مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

در کنار دوربین اصلی یک دوربین با زاویه فوق عریض ۱۲۰ درجه‌ای هم وجود دارد و در نهایت دوربین سوم هم ۵ مگاپیکسل، ویژه تشخیص عمق و اعمال افکت‌های مختلف واقعیت افزوده است.

ویوو V15 Pro یک تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون 675 را در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به‌کار گرفته است. این گوشی با اندروید ۹ و رابط کاربری Funtouch OS 9 عرضه می‌شود که قابلیت‌هایی مثل Game Mode 5.0 را برای بهبود عملکرد بازی‌ها به همراه خواهد داشت.

Vivo V15 Pro یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که به فناوری شارژ سریع «دو موتوره» (!) مجهز شده است. به گفته ویوو شارژ گوشی از ۱ تا ۲۴ درصد تنها در ۱۵ دقیقه انجام می‌گیرد. همچنین جک هدفون هم پابرجا باقی مانده اما افسوس که کماکان درگاه microUSB در این گوشی به کار گرفته شده است.

زمان عرضه و قیمت Vivo V15 Pro

ویوو V15 Pro قرار است با قیمت حدودی ۴۰۷ دلار برای رقابت با پوکوفون F1 و شاید وان‌پلاس 6 به بازار عرضه شود. عرضه این گوشی ابتدا از بازار هند آغاز خواهد شد اما در مورد عرضه جهانی آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

 

منبع GSMArena androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.