تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی گلکسی واچ اکتیو و گلکسی بادز سامسونگ

در کنار رونمایی از خانواده گلکسی اس 10، سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و گلکسی بادز را نیز معرفی کرد. حالا می‌توانید ویدئوهای تبلیغاتی رسمی این دو محصول را تماشا کنید.

0

سامسونگ شب گذشته در مراسم Unpacked از خانواده گوشی‌های گلکسی اس 10 خود رونمایی کرد. در این مراسم سامسونگ همچنین لوازم جانبی پوشیدنی مهمی را نیز معرفی کرد که معرفی گلکسی واچ اکتیو و گلکسی بادز مهم‌ترین آن‌ها هستند.

گلکسی واچ اکتیو نسخه ورزشی ساعت هوشمند گلکسی واچ است که در تابستان معرفی شده بود. واچ اکتیو برای فعالیت‌های ورزشی سنگین و حتی شنا کردن مناسب است و ظاهر شیک‌تر و مینیمال‌تری نیز نسبت به ساعت‌های هوشمند اخیر سامسونگ دارد. این ساعت همچنین حالا می‌تواند علاوه بر ضربان قلب، فشار خون را نیز اندازه‌گیری کند که یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. گلکسی واچ اکتیو را می‌توانید با قرار دادن روی گلکسی اس 10 شارژ کنید.

گلکسی بادز هم که ایرفون بی‌سیم جدید سامسونگ است حالا به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده است. این ایرفون با دو میکروفون می‌تواند صدای شما را بهتر دریافت کند. گلکسی بادز ۶ ساعت دوام شارژ دارد و می‌توانید با قرار دادن آن روی گلکسی اس 10 کیس را شارژ کنید. گلکسی بادز همچنین خیلی راحت و بی‌دردسر با گلکسی شما جفت می‌شود و به لطف بهینه‌سازی‌های صوتی AKG کیفیت صدای بسیار خوبی را هم به همراه دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.