اپ‌نت: گنجینه فرمول‌های ریاضی، فیزیک و شیمی در All Formulas

برای دسترسی سریع و راحت به تمامی فرمول‌های علمی مهم اپلیکیشن All Formulas گزینه بسیار خوبی به‌شمار می‌آید. این اپ که تمامی فرمول‌های ریاضی، فیزیک و شیمی را برای دارندگان گجت‌های اندرویدی گردآوری کرده توسط DrishtiTech طراحی و توسعه داده شده است.

0

دسترسی به تمام فرمول‌های مهم علمی کار بسیار دشوار و وقت‌گیری است از طرفی هم نمی‌توان تمام این فرمول‌ها را حفظ کرد. اما برای دانش‌پژوهان و محققان از طریق تکنولوژی، این دسترسی ساده و سریع اتفاق افتاده است. کسانی که در حوزه مهندسی، علوم پایه، پزشکی و… فعالیت دارند می‌توانند از امکانات این اپ به‌خوبی استفاده کنند. اپلیکیشن All Formulas یادگیری دروس سختی چون ریاضی، فیزیک و شیمی را برایتان لذت‌بخش خواهد کرد. دیگر نیازی نیست نگران فراموش‌کردن فرمول‌ها باشید.

برای این‌که بتوانید راحت‌تر فرمول‌های مربوط به هر درس را پیدا کنید، All Formulas تمام فرمول‌های هر درس را در دسته‌بندی‌های جداگانه قرار داده است که با یک لمس ساده برایتان به نمایش درمی‌آیند. برای پیدا کردن یک فرمول خاص هم می‌توان بر اساس تابعی که در این اپ تعبیه شده است به‌سادگی به جستجو بپردازید. از سایر امکانات آن می‌توان جدول مندلیف را نیز نام برد. این اپ هیچ نیازی به اتصال به اینترنت نداشته و کاملا آفلاین است.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.