سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو را با تمرکز روی تندرستی معرفی کرد

همان‌طور که انتظار داشتیم سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را در کنار گلکسی اس 10 معرفی کرد. گلکسی واچ اکتیو با طراحی متفاوت و تمرکز روی تندرستی عرضه خواهد شد.

0

در مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 سامسونگ همچنین یک ساعت هوشمند جدید نیز معرفی کرد. گلکسی واچ اکتیو که نسخه ورزشی گلکسی واچ و جانشین گیر اسپورت محسوب می‌شود یک تفاوت اساسی با ساعت‌های هوشمند اخیر سامسونگ دارد؛ در این ساعت خبری از حلقه چرخنده اطراف صفحه‌نمایش نیست.

در عوض گلکسی واچ اکتیو ظاهر ساده‌تر و شیک‌تری داشته و خبری از آن طراحی زمخت و مردانه نیست. به این ترتیب شاید بتوان Galaxy Watch Active را یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند دانست. این ساعت زیبا یک صفحه‌نمایش ۱.۱ اینچی AMOLED با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل داشته و تراشه اکسینوس ۹۱۱۰ در قلب آن قرار گرفته است.

این ساعت علاوه بر ضربان قلب می‌توان فشار خون را نیز تحت نظر بگیرد که یک قابلیت مفید محسوب می‌شود. گلکسی واچ اکتیو به GPS مجهز بوده و حالا می‌تواند ۳۹ فعالیت ورزشی مختلف را علاوه بر خواب شما تحت نظر بگیرد. به لطف قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس در گلکسی اس 10 می‌توانید گلکسی واچ اکتیو را مستقیماً به شکل بی‌سیم با خانواده گلکسی اس 10 نیز شارژ کنید.

گلکسی واچ اکتیو از بیکسبی برای برقراری تماس یا ارسال پیام استفاده می‌کند. همچنین ۷۶۸ مگابایت حافظه رم نیز سیستم‌عامل تایزن را برای تجربه کاربری بهتر همراهی می‌کند. از سایر مشخصات این ساعت هوشمند می توان به مقاومت دربرابر آب تا فشار ۵ اتمسفر و باتری ۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

گلکسی واچ اکتیو در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، رزگلد و سبز دریایی به بازار خواهد آمد.

گلکسی واچ اسپورت

زمان عرضه و قیمت گلکسی واچ اکتیو

گلکسی واچ اکتیو سامسونگ با قیمت ۱۹۹ دلار (۱۳۰ دلار ارزان‌تر از گلکسی واچ) عرضه خواهد شد. این ساعت همزمان با گلکسی اس 10 یعنی ۱۷ اسفندماه وارد بازار خواهد شد اما کاربرانی که زودتر آن را پیش‌خرید کنند یک شارژر بی‌سیم هدیه نیز از سامسونگ دریافت خواهند کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.