سامسونگ ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز را با شارژ بی‌سیم معرفی کرد

با این‌که سامسونگ پیش از این نیز دو ایرفون بی‌سیم عرضه کرده بود اما گلکسی بادز می‌تواند جدی‌ترین رقیب این شرکت برای ایرپاد بی‌سیم اپل باشد.

0

با این‌که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد اما ایرپاد بی‌سیم اپل به سرعت محبوب شد و شاید راحتی در استفاده از آن و جفت شدن (اتصال) سریع و بی‌دردسر به آیفون توانست سایر رقبا را شکست دهد. حالا گلکسی بادز سامسونگ (Galaxy Buds) آمده تا یک رقیب خوب ایرپاد در دنیای اندروید باشد.

گلکسی بادز شباهت زیادی به Gear IconX دارد و در واقع برخلاف ایرپاد به یک ایرفون سیمی شباهتی ندارد. گلکسی بادز عملکرد بهتری از نظر صوتی و آیزولیشن صدا نسبت به ایرپاد داشته و با قیمت پایین‌تری هم روانه بازار می‌شود.

گلکسی بادز درست مثل ایرپاد اپل به محض باز شدن در کیس با گوشی یا تبلت شما جفت می‌شود. کیس این ایرفون را همچنین به لطف شارژ بی‌سیم می‌توانید روی گلکسی اس 10 گذاشته و آن را شارژ کنید! به این ترتیب در مواقع ضروری می‌توانید انرژی باقی مانده گوشی خود را به گلکسی بادز منتقل کنید.

تنظیم صدا و تیونینگ این ایرفون را شرکت نام‌آشنای AKG انجام داده است. با توجه به این‌که سامسونگ مالک شرکت Harman (شرکت مادر AKG) محسوب می‌شود این مورد دور از انتظار هم نبود. به هر حال انتظار داریم با توجه به نوع این ایرفون کیفیت صدای بهتری را نسبت به ایرپاد از آن بشنویم.

گلکسی بادز شش ساعت دوام شارژ داشته و ۷ ساعت دیگر هم در کیس آن انرژی ذخیره می‌شود. با این‌که Galaxy Buds نویر کنسلینگ اکتیو ندارد اما به لطف دارا بودن دو میکروفون در هر بخش، می‌تواند وقتی محیط بیرون شلوغ است از میکروفون داخلی صدای شما را دریافت کند.

گلکسی بادز طبق انتظار با بیکسبی دستیار هوشمند سامسونگ نیز ارتباط برقرار می‌کند؛ هرچند که این دستیار هوشمند با استقبال خوبی مواجه نشده است.

قیمت و زمان عرضه گلکسی بادز سامسونگ

ایرفون‌های بی‌سیم جدید سامسونگ در سه رنگ سفید، مشکی و زرد با قیمت ۱۲۹ دلار از ۱۷ اسفندماه به بازار عرضه خواهند شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.