ال‌جی گوشی‌های میان‌رده K50، K40 و Q60 را پیش از MWC 2019 رونمایی کرد

ال‌جی از اولین شرکت‌هایی است که به پیشواز کنگره جهانی موبایل امسال می‌رود. این شرکت به‌تازگی از سه گوشی میان‌رده جدید K50، K40 و Q60 خود رونمایی کرده است.

0

از آن‌جا که در نمایشگاه MWC معمولاً گوشی‌های پرچم‌دار خبرساز می‌شوند ال‌جی تصمیم گرفته تا میان‌رده‌های خود را پیش از شروع این نمایشگاه رونمایی کند. این شرکت به‌تازگی سه گوشی جدید K50، K40 و Q60 را با مشخصات و قیمت‌های مختلف رونمایی کرده است.

هر سه این گوشی‌ها از پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتزی استفاده می‌کنند؛ هرچند که مدل دقیق تراشه اعلام نشده است. هر سه گوشی همچنین از فناوری صوتی DTS:X 3D برای شبیه‌سازی صدای فراگیر ۷.۱ کاناله استفاده می‌کنند. این گوشی‌ها دکمه فیزیکی دستیار گوگل را از جی ۷ به ارث برده‌اند و از هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر دوربین استفاده می‌کنند.

معرفی ال‌جی کیو 60 | LG Q60

LG Q60

بگذارید از قوی‌ترین گوشی این سری آغاز کنیم. ال‌جی کیو 60 دارای صفحه‌نمایشی ۶.۲۶ اینچی با وضوح ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و همچنین به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. خوشبختانه می‌توانید این حافظه را با درگاه microSD گسترش نیز بدهید.

از نظر طراحی ال‌جی سعی کرده کیو 60 را تقریباً کم‌حاشیه جلوه دهد و از یک بریدگی قطره‌ای برای جای دادن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. با این‌حال حاشیه پایینی دستگاه کماکان ضخیم و نامتقارن خواهد بود. به هر حال حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه و زیر دوربین سه‌گانه آن قرار گرفته است.

این دوربین سه‌گانه یکی از جاذبه‌های اصلی Q60 خواهد بود. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید (فوق عریض) و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق.

کیو 60 همچنین یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته و با استاندارد MIL-STD 810 دربرابر ضربات جزئی و گردوغبار و پاشش آب مقاوم خواهد بود.


معرفی ال‌جی کا 50 | LG K50

LG K50

ال‌جی K50 میان‌رده بعدی از همان صفحه‌نمایش ۶.۲۶ اینچی با همان وضوح +720p و پنل LCD استفاده می‌کند. با این حال با وجود پردازنده مشابه و رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی به ۳۲ گیگابایت (با پشتیبانی از microSD) کاهش یافته است.

در پشت گوشی هم خبری از دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض نیست و باید به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق رضایت دهید. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اما ظاهراً بی‌تغییر باقی مانده‌اند.


معرفی ال‌جی کا 40 | LG K40

LG K40 ال‌جی کا 40

ال‌جی K40 که ارزان‌ترین این گوشی‌ها محسوب می‌شود صفحه‌نمایش کوچک‌تر ۵.۷ اینچی داشته و به‌جای بریدگی قطره‌ای شکل باید با حاشیه ضخیم‌تر بالای صفحه کنار بیایید. این صفحه‌نمایش وضوحی معادل ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته و ال‌جی در بالای آن یک فلش LED هم برای عکس‌های سلفی گنجانده است.

LG K40 با همان پردازنده اما ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و همچنین در پشت گوشی هم فقط یک تک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در کنار فلش LED و حسگر اثر انگشت قرار دارد. دوربین سلفی هم حالا ۸ مگاپیکسلی بوده و ظرفیت باتری نیز به ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت کاهش یافته است.

 

ال‌جی هنوز قیمت و یا زمان عرضه این سه گوشی را اعلام نکرده است. با این‌حال می‌توان انتظار داشت از روز دوشنبه و آغاز رسمی نمایشگاه MWC 2019 اطلاعات بیشتری هم از این سه گوشی منتشر شود.

منبع GSMArena phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.