اپ‌نت: بازی هیجان‌انگیز کشتار در فضا Dead Effect 2

بازی Dead Effect 2 یک بازی فوق‌العاده ترسناک و اکشن برای دوستداران بازی‌های مهیج است. این بازی توسط استودیوی App Holdings برای دارندگان گجت های اندرویدی طراحی شده است.

0

شما در بازی Dead Effect 2 در نقش یک مبارز به صورت کاملا مستقیم و رودر رو با زامبی‌ها مبارزه کرده و با شلیک انواع سلاح‌ها آن‌ها را از پا در‌می‌آورید. حجم سنگین این بازی به‌خاطر گرافیک حیرت‌انگیز آن است که با ورود به آن حتما متوجه می‌شوید که ارزش اشغال شدن این حجم از فضای دستگاهتان را داشته چرا که کیفیت بسیار زیادی دارد و این باعث مهیج‌تر شدن بازی خواهد شد. در بازی Dead Effect 2 بیشترین حجم جزئیات را در تصاویر مشاهده می‌کنید که باعث واقعی‌تر شدن فضای آن شده است.

در این بازی دشمنانتان زامبی‌ها و فضایی‌ها هستند که با حرکات سریع و غیرقابل پیش‌بینی سر راهتان قرار گرفته و شما باید با عکس‌العمل سریع و به‌موقع از خودتان دفاع کرده و آن‌ها را از بین ببرید. انواع سلاح‌های سرد و گرم برایتان مهیا شده تا در هر موقعیتی بتوانید به درستی عمل کنید. موقعیت‌هایی که در آن‌ها قرار می‌گیرید بسیار واقعی و ترسناک هستند و شما را بسیار هیجان‌زده می‌کنند. همراه این تصاویر موسیقی ترسناک و فوق‌العاده متن در هرچه مهیج‌تر کردن فضا کمک بسیاری کرده. ماموریت‌های مختلفی بر عهده شماست که برخی اختیاری بوده و فقط برای کسب امتیاز بیشتر طراحی شده‌اند.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.