اپ‌نت: لیست و یادآور انجام کارها Everdo : to-do list

این روزها برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق درطول شبانه‌روز به راحتی می‌توان از اپلیکیشن‌های اندرویدی استفاده نمود. اپلیکیشن Everdo : to-do list با برنامه‌ریزی دقیقی که دارد یکی از بهترین‌ها در این زمینه بوده و توسط شرکت Intellation Ltd برای دارندگان گجت‌های اندرویدی ازائه شده است.

0

در طول روز به سادگی می‌توانید کارها و برنامه‌های خودتان را در Everdo لیست کرده و به همه آن‌ها در زمان خودشان رسیدگی نمایید. این کارها به‌صورت کاملا دقیق به شما یادآوری می‌شوند. به این ترتیب شما نظارت کاملا حرفه‌ای بر روی تمام برنامه‌هایتان خواهید داشت و نگران اینکه فراموششان کنید هم نخواهید بود. کافی‌ست هربار بعد از یادآوری هر کاری  انجام آن در لیستتان علامت زده تا در نهایت ببینید چه میزان به کارهایتان رسیدگی کردید.

رسیدن به اهداف بزرگ و مهم زندگی در صورتی ممکن می‌شود که کارهای کوچک اما ضروری را به‌موقع انجام دهید. در این راه اپلیکیشن Everdo کاملا کارآمد بوده و نیازهای روزانه‌تان در زمینه برنامه‌ریزی را کاملا رفع می‌کند. در انتها کارهایی را که کامل شده و به‌خوبی تمام مراحل آن را به انجام رساندید به نمایش درآورده و برایتان انگیزه ایجاد می‌کند. اگر بخواهید می‌توانید خارج از لیست برنامه‌ریزی شده هر روزتان فعالیتی را اضافه نموده و برای آن نیز هشدار یادآوری تعیین نمایید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.