اپ‌نت: ساخت آسان لوگو با Logo Maker 3D & Logo Creator

بدون نیاز به دانش گرافیکی لوگوهای اختصاصی خودتان را طراحی کنید. این امکان با داشتن اپلیکیشن Logo Maker 3D & Logo Creator میسر می‌شود. این اپ جذاب و کاربردی توسط AppStack Locker Team برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

برای داشتن یک کسب و کار پر رونق باید به تمام موارد و جزئیات توجه ویژه داشت. داشتن یک لوگوی مخصوص نه تنها لازم بلکه ضروری نیز می‌باشد اما این روزها هزینه‌های طراحی بسیار زیاد بوده و شاید برای بسیاری قابل پرداخت نباشد. در این‌جا خواهید دید که به راحتی می‌توانید برای خودتان لوگو طراحی کرده و هر ویرایش و افکتی که می‌خواهید را به آن بدهید. اپ Logo Maker 3D برای کسانی که هیچ اطلاعاتی راجب ابزارها و برنامه‌های قدرتمند طراحی ندارند می‌تواند کمک بسیار بزرگی باشد.

در Logo Maker 3D با داشتن چندین لوگوی متفاوت به عنوان پیش‌فرض شما به‌راحی می‌توانید طراحی را آغاز کنید. لوگوها را دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داده شده‌اند تا برایتان در دسترس باشند. تصاویر موردنظرتان را انتخای نمایید و بر روی آن‌ها هر کاری که دوست دارید پیاده کنید. انواع فونت‌های جذاب و خاص در اختیارتان گذاشته شده تا در هر قسمت تصویر نوشته‌ای که می‌خواهید را حک نمایید. انواع اشکال هندسی و نمونه‌های دیگر را نیز می‌توانید درون لوگوی شخصی‌تان قرار دهید. در نهایت طراحی‌های اختصاصی‌تان را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.