اپ‌نت: مرورگر سریع و ایمن برای اندروید Nox Browser

داشتن مرورگری سریع و با امکانات یکی از ملزومات گجت‌های اندرویدی است. اپلیکیشن Nox Browser یک مرورگر قابل اعتماد و سریع است که توسط Nox Ltd طراحی و عرضه شده است.

0

برای این‌که بتوانید از امکانات اینترنت بهترین استفاده را داشته باشید در ابتدا باید مرورگری قوی داشته تا به سایر اطلاعات و امکانات نیز دسترسی پیدا کنید. با این‌که گوگل کروم روی همه گوشی‌های اندرویدی نصب شده اما همه قابلیت‌های مورد نیاز برخی کاربران را ندارد. Nox Browser به‌صورت هم‌زمان از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید هر زمانی که بخواهید موتور جستجوی پیش فرضتان را در سریع‌ترین زمان ممکن تغییر بدهید. هر اطلاعاتی که می‌خواهید را جستجو کرده و در انتها از ایمن بودن آن‌ها مطمئن باشید چرا که امکان دسترسی سایر افراد به اطلاعاتتان در این مرورگر بسیار پایین است.

در تاریخچه Nox Browser به‌راحتی می‌توانید به مطالبی که قبلا خودتان جستجو کردید دسترسی داشته باشید و یا حتی با یک لمس ساده آن‌ها را به‌طور کلی از حافظه دستگاه پاک کنید. این مرورگر ویدئوهای موردعلاقه شمارا متناسب با تاریخچه جستجوهایتان در صفحه اصلی خودش نمایش می‌دهد. رابط کاربری آن بسیار ساده بوده برای هر کاربری و قابل فهم است. شما می‌توانید در حالت آفلاین نیز فایل‌های دریافتی خود را مشاهده و آن‌ها را مدیریت کنید. دانلود منیجر داخلی و حذف خودکار تبلیغات از سایر قابلیت‌های مهم این مرورگر است.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.