تبلیغ ویدئویی گلکسی اس 10 پیش از رونمایی رسمی فاش شد!

اگر رکورد گینسی برای بیشتر درز اطلاعات در مورد یک گوشی وجود داشت، سامسونگ این مقام را از آن خود می‌کرد. این بار تبلیغ ویدئویی رسمی گلکسی اس 10 درز کرده است.

0

تا به حال همه مشخصات گلکسی اس 10 فاش شده است. این همه اطلاعات، شامل تصاویر، ویدئوها، رندرهای مختلف و حتی فاش شدن اطلاعات خود سایت سامسونگ می‌شود. در یک مورد حتی متوجه شدیم که سامسونگ به یک سری از کاربران به صورت اشتباهی اجازه داده که گلکسی اس 10 را پیش‌خرید کنند. حالا هم ویدئو تبلیغاتی گلکسی اس 10 پیش از رونمایی درز کرده است.

تا به اینجا فکر کردیم که دیگر فاش و درز اطلاعات تمام شده اما خیال ما انگار که خام بوده است. سامسونگ یک ویدئو تبلیغاتی را آماده کرده بود که قرار بود در شبکه‌های تلویزیونی پخش شود. اما ویدئو تبلیغاتی گلکسی اس 10 هم قبل از رونمایی درز کرده است.

در حقیقت این ویدئو به شبکه تلویزیونی ارائه شده و زودتر از موعد پخش شده است. واقعا این همه مشکل در نگه‌داری اطلاعات عجیب است. یکی از کاربران Verge متوجه این ویدئو شده و سریع آن را ضبط کرده است. تبلیغ ویدئویی گلکسی اس 10 سامسونگ توسط TV 2 کشور نروژ پخش شده که بزرگ‌ترین شبکه این کشور است.

برای درک این تبلیغ باید نروژی خوبی بلد باشید. اما به صورت کلی این ویدئو تایید می‌کند که صفحه‌نمایش گوشی یک حفره خواهد داشت و حسگر اثرانگشت آن اولتراسونیک خواهد بود. سیستم دوربین سه‌گانه در پشت و سیستم شارژ بالعکس هم تایید شده است. همچنین شاهد حضور ایربادهای گلکسی هم هستیم. می‌توانید با قرار دادن این هدفون در پشت دستگاه آن را شارژ کنید.

نسبتا تمامی اطلاعاتی که مدیران سامسونگ قصد معرفی آن را در مراسم Unpacked داشته باشند فاش شده است. می‌توانید فردا به فارنت سر بزنید و ما سریعاً تمامی اخبار را برای شما منتشر خواهیم کرد. گرچه که همانطور که گفتیم نسبتا اطلاعات خاصی باقی نمانده و همه چیز از پیش مشخص شده است. هر کسی شیوه متفاوتی برای هایپ کردن گوشی خود دارد و سامسونگ هم درز اطلاعات مداوم را انتخاب کرده است.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.