دعوتنامه‌ها ارسال شد: خانواده پی 30 هواوی ششم فروردین‌ماه رونمایی خواهد شد

به مدت طولانی بر این باور بودیم که پرچمدار جدید هواوی در مراسم کنگره جهانی موبایل این ماه معرفی شود. اما به نظر می‌رسد که زمان این رونمایی تغییر کرده است.

0

هواوی یک سری دعوتنامه جدید برای معرفی خانواده پی 30 هواوی ارسال کرده است. از ابتدا فکر می‌کردیم که کنگره جهانی موبایل مکان مناسبی برای رونمایی این سری از گوشی‌های هواوی است. حتی سامسونگ هم برنامه خود را جوری تنظیم کرد که معرفی خانواده گلکسی اس 10 زودتر از سری جدید هواوی باشد.

اما همانند سال پیش، هواوی برنامه خود را از دیگر بازیکنان این صنعت جدا کرده است. احتمالا در تاریخ ششم فروردین ماه امسال باید منتظر معارفه خانواده پی 30 هواوی باشیم. این مراسم در شهر پاریس برگزار خواهد شد. این تاریخ مدتی پیش توسط دفتر لهستان شرکت معرفی شد و حالا هم که دعوتنامه‌ها به صورت رسمی ارسال شده است. در حقیقت هواوی پی 20 و پی 20 پرو هم در چنین تاریخی معرفی شدند.

هواوی این دعوتنامه را در توییتر خود منتشر کرده است. در کنار این توییت یک ویدئو 10 ثانیه‌ای کوتاه هم منتشر شده که شما را به یک تور در شهر پاریس می‌برد. اما اگر کمی دقت کنید، متوجه خواهید شد که در حقیقت تصاویری که از برج ایفل و طاق پیروی و نوتردام گرفته شده، برای معرفی قابلیت تازه زوم دوربین هواوی پی 30 است.

هواوی پی 20 پرو هم یک مجموعه سه‌گانه در پشت خود دارد. این دوربین توانایی زوم 5 برابر هیبریدی را دارد. البته که خانواده پی 30 هواوی یک قدم جلوتر خواهد بود. در حقیقت این سری از گوشی‌ها باید توانایی رقابت با میت 20 پرو را داشته باشند. حتی ممکن است یک سنسور چهارم برای اسکن تصاویر سه‌بعدی هم اضافه شود. ممکن است هواوی پی 30 معمولی دو یا سه دوربین داشته باشد و بتواند تصاویر زوم را ثبت کند.

باید تا زمان معرفی رسمی این سری محصولات جدید یعنی ششم فروردین ماه صبر کنیم. این شرکت دعوتنامه خود را با شعار «بازنویسی قوانین» منتشر کرده است. باید ببینیم که این همه سر و صدا چگونه می‌توانید تبدیل به بازنویسی قوانین شود.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.