تیزر جدید سونی برای MWC گوشی اکسپریا XZ4 را تأیید می‌کند

کنگره جهانی موبایل نزدیک است و شرکت‌های مختلف در حال آماده شدن برای معرفی محصولات تازه خود هستند. یکی از این شرکت‌ها هم بی‌شک سونی موبایل خواهد بود.

0

برخی شرکت‌ها همانند شیائومی با نزدیک شدن به کنگره جهانی موبایل دست به کار شده‌اند و محصولات خود را زودتر از موعد معرفی می‌کنند. بعضی شرکت‌ها هم امنیت کافی برای نگه‌داری اطلاعات ندارند و مدام شاهد درز اطلاعات آن‌ها هستیم. سونی هم ویدئویی را منتشر کرده که حضور گوشی اکسپریا XZ4 در کنگره جهانی موبایل تایید می‌کند.

گوشی اکسپریا XZ4 احتمالا دوشنبه هفته آینده در MWC امسال رونمایی شود. شرکت سونی در توییتی این ویدئو را با پیام «دیدگاهی جدید را در آغوش بگیریم» منتشر کرده است. البته که امیدواریم سونی واقعا دیدگاهی جدید داشته باشد و فقط شعار تبلیغاتی شرکت نباشد.

البته طبق گزارش‌های مختلف، این شعار تبلیغاتی اشاره خاصی به نمایشگر CinemaWide این گوشی تازه سونی دارد. بر اساس شایعات این صفحه‌نمایش جدید نسبت تصویر 21:9 خواهد داشت. چنین نسبتی، عریض‌ترین نسبت تصویری است که تا به حال در گوشی‌های هوشمند مدرن دیده‌ایم. همچنین ممکن است این شعار اشاره‌ای به دوربین سه‌گانه این گوشی داشته باشد. این گوشی اولین گوشی سونی خواهد بود که دوربینی سه‌گانه دارد. دوربین اصلی این مجموعه سنسوری 52 مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین یک دوربین با لنز تله و یک دوربین با سنسور سه‌بعدی در دستگاه قرار خواهند داشت.

سونی در سال‌های اخیر همانند شرکت ال‌جی، موفقیت چندانی را کسب نکرده است. همچنین عدم توجه شرکت به بازسازی برند خود و بازسازی طراحی محصولات واقعا مشکل‌ساز شده است. باید تا دوشنبه هفته آینده منتشر بمانیم و ببینیم که دقیقا برنامه شرکت چیست. احتمالا در جریان کنگره جهانی موبایل که واقع در بارسلونا است، در کنار گوشی اکسپریا XZ4 شاهد دو گوشی اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس هم باشیم. هر دو این گوشی‌ها هم نسبت تصویر عریض 21:9 را خواهند داشت.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.