اپ‌نت: تبدیل گوشی به کتابخوان با PocketBook reader

در هر زمان و هر مکانی که بخواهید می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی خود را با گوشی بخوانید. اپلیکیشن PocketBook reader کتاب‌هایتان را با هر فرمتی خوانده و قابلیت‌های ویژه دیگری نیز دارد. این اپ برای گجت‌های اندرویدی توسط Obreey Products طراحی و به بازار عرضه شده است.

0

برای اینکه بتوانید فایل‌های مختلف کتاب‌های الکترونیکی را بخوانید نیازی به داشتن چندین اپ گوناگون نیست بلکه با داشتن اپ PocketBook reader نیز می‌توان علاوه بر خواند کتاب بسیاری کارهای جذاب دیگر نیز انجام داد. با اتصال به اینترنت کتاب‌های متنوعی را دریافت و مطالعه نمایید. یکی از قابلیت‌های این اپ اینست که از کتاب‌های صوتی نیز پشتیبانی کرده و فایل‌های مربوط به  آن را به‌آسانی برایتان باز می‌کند.

اگر در هنگام مطالعه نوشته‌ها برایتان خسته‌کننده یا کوچک بودند به‌سادگی می‌توانید فونت و یا اندازه آن‌ها را تغییر داده تا لحظاتی همراه با آرامش را در کنار کتاب موردعلاقه‌تان سپری کنید. برای خیلی‌ها پیش آمده که نکته‌ای از کتاب را بسیار دوست داشته و می‌خواهند آن‌را نگه داشته و حتی دسترسی سریع داشته باشند. برای انجام این‌کار قسمت موردنظرتان را هایلایت کنید. نور صفحه در حالت شب قابل تنظیم بوده و کاربران با اطمینان کامل می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز به مطالعه به‌صورت الکترونیکی بپردازند. به این ترتیب استفاده از Pocketbook بهتر از یک اپلیکیشن معمولی خواندن PDF است.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.