اولین گوشی تاشدنی TCL به شکل یک دستبند دور دستتان می‌پیچد!

ایده‌های مختلفی برای گوشی‌های تاشدنی معرفی شده و حقیقتا این ایده‌ها بی‌انتها هستند. به تازگی یک ایده جذاب دوباره نور روز را دیده است: گوشی تاشدنی TCL که به شکل یک دستبند در می‌آید!

0

به اندازه شرکت‌های تولید‌کننده گوشی ایده‌های مختلفی برای گوشی‌های تاشدنی وجود دارد. در حال حاضر برخی شرکت‌ها همزمان بر روی چندین ایده کار می‌کنند. یکی از این ایده‌ها از سوی شرکت TCL که صاحب برند بلک‌بری و آلکاتل است منتشر شده. گوشی تاشدنی TCL ممکن است یک گوشی باشد که همانند دستبند است.

بر اساس گزارشی که CNET منتشر کرده، شرکت TCL در حال حاضر بر روی پنج ایده مختلف گوشی تاشدنی کار می‌کند. تصاویری هم از یک گوشی منتشر شده که شاید گوشی تاشدنی TCL باشد. این گوشی همانند یک دستبند خواهد بود و دور مچ شما بسته خواهد شد.

ایده این گوشی دستبند مانند یک ایده تازه و جدید نیست. در سال 2016 شرکت لنوو چنین ایده‌ای را به نمایش گذاشت. لنوو سه سال پیش دو گوشی مختلف را به نمایش گذاشت. هر دو گوشی به عنوان تست مطرح شدند. اولی یک تبلت بود که به دو نیم تقسیم می‌شد و دومی گوشی بود که همانند یک دستبند طراحی شده است.

گوشی تاشدنی TCL

البته که جزئیات مشخص و کاملی از گوشی تاشدنی TCL منتشر نشده است. تنها یک رندر از این گوشی به دست CNET رسیده و مشخص نیست که این محصول چگونه کار خواهد کرد. همچنین مهم‌ترین سوال هنوز بی‌پاسخ است. آیا این گوشی به راحتی دور مچ شما بسته و قفل خواهد شد؟

اما نکته جالب این است که طبق گزارش، تمامی این پنج ایده TCL در دست ساخت هستند. در حقیقت این یک ایده مفهومی ساده نیست که دپارتمان طراحی شرکت عرضه کند. TCL به صورت جدی به فکر یک گوشی تاشدنی است و قصد دارد تا تمامی راه‌های ممکن را برای رسیدن به آن طی کند. همچنین گزارشاتی وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت TCL شاید اواخر همین هفته در کنگره جهانی موبایل از این گوشی تاشدنی رونمایی کند.

باید بیشتر صبر کنیم تا شاهد یک محصول کارآمد و نوآورانه باشیم. بازار گوشی‌های تاشدنی در سال میلادی جدید بازاری داغ خواهد بود. باید دید که کدام شرکت سردم‌دار این حرکت تازه می‌شود.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.