با بند Wena Strap سونی هر ساعتی را به ساعت هوشمند تبدیل کنید!

سونی سیاست متفاوتی را در رابطه با ساعت‌های هوشمند در پیش گرفته است و با بندهای جدیدی به نام Wena Strap می‌خواهد هر نوع ساعت مچی غیر هوشمندی را به یک مدل هوشمند تبدیل کند. با فارنت همراه شوید…

0

رقابت در بین ساعت‌های هوشمند چندان بازار گرمی ندارد. در بخش ساعت‌های هوشمند اندرویدی شاهد خلاقیت‌های زیادی نیستیم و البته سیستم‌عامل اندروید Wear OS که از دو سال پیش تاکنون بروزرسانی نشده است، قابلیت‌های چندان چشم‌گیری ارائه نمی‌کند. سونی در سال 2014 رقابت در بین ساعت‌های هوشمند را به دست فراموشی سپرد اما دوباره بازگشته و این بار شیوه جدیدی برای به همراه داشتن ویژگی‌های یک ساعت هوشمند را ابداع کرده است: تبدیل هر ساعت مچی به ساعت هوشمند با بند Wena Strap.

به کمک بند جدید Wena Strap می‌توانید با ساعت‌های مچی غیر هوشمند یک ساعت هیبریدی خلق کنید. این بند به ساعت شما وصل شده و دسترسی به فعالیت‌های پایه‌ای مانند شمارش تعداد قدم، فاصله طی شده و نوتیفیکیشن‌های گوشی را برای شما ممکن می‌سازد. این بند در دو مدل Wena Wrist Active از جنس سیلیکون برای ورزشکاران و Wena Wrist Pro از جنس فلز با ظاهری به مراتب رسمی‌تر عرضه می‌شود.

پهنای خود بند حدود 20 میلی‌متر اما به ساعت‌های با گیره 18، 20 و 22 میلی‌متری هم می‌خورد پس روی تعداد زیادی از ساعت‌ها می‌توان از وجود این بندهای هوشمند بهره برد. بند فلزی در دو رنگ نقره‌ای و مشکی با قیمت 510 دلار و بند سیلیکونی تنها با رنگ مشکی و قیمت 450 دلار عرضه می‌شود. چنین قیمت‌هایی برای این محصولات می‌تواند بالا باشد و در حال حاضر چندان به صرفه نیست. اگر ساعتی برای استفاده این بندها روی آن ندارید نگران نباشید چون سونی می‌تواند بند شما را با یک ساعت همراه کند. نظر شما در مورد این بندهای هوشمند سونی چیست؟

منبع TECHSPOT
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.