یوسیم رویایی با اینترنت رایگان؛ هدیه همراه اول برای ارتقا به یوسیم

همراه اول به‌تازگی برای مشترکینی که اقدام به تعویض سیم‌کارت خود به یوسیم کنند طرح تشویقی را در نظر گرفته و این مشترکین شانس برنده شدن یوسیم رویایی را خواهند داشت.

2

اگر تاکنون برای تعویض سیم‌کارت همراه اول خود به یوسیم شک داشتید شاید حالا فرصت مناسبی برای ارتقا باشد. همراه اول از تاریخ یکم بهمن ماه ۹۷ تا ۳۰ دی‌ماه ۹۸ برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری شانس برنده شدن یک پیشنهاد تشویقی را به نام یوسیم رویایی در نظر گرفته است. استفاده از اینترنت با یوسیم رویایی به مدت یک‌سال برای مشترک رایگان خواهد بود.*

یوسیم چیست؟

شاید بپرسید اصلاً یوسیم چیست و چرا باید سیم‌کارت همراه اول خود را با آن تعویض کنید؟ در این مطلب به‌طور مفصل به تفاوت‌ها و قابلیت‌های یوسیم نسبت به سیم‌کارت‌ّهای عادی اشاره کرده‌ایم. با این‌حال برخی از مزایای یوسیم به‌صورت خلاصه به شرح زیر است:

  • امنیت بالاتر: یوسیم از الگوریتم جدیدتری برای رمزگذاری و افزایش امنیت استفاده کرده است. به این ترتیب هکرها برای دسترسی بدون اجازه به خط تلفن همراه شما کار دشوارتری را پیش رو خواهند داشت. تبادل اطلاعات و تماس‌ها رمزگذاری خواهد شد و امکان سرقت هویت به حداقل می‌رسد.
  • حافظه: حافظه موجود در سیم‌کارت برای ذخیره مخاطبین بیشتر است و همچنین می‌توانید علاوه بر شماره هر مخاطب اطلاعات تکمیلی مثل ایمیل و شماره‌های دوم و سوم را نیز برای هر مخاطب ذخیره کنید؛ هرچند اکثر کاربران این‌روزها مخاطبین را در حافظه داخلی و یا فضاهای ابری گوگل یا اپل ذخیره می‌کنند.
  • سرعت اتصال بالاتر: برای این‌که بتوانید از حداکثر سرعت شبکه مخابراتی همراه اول (4.5G) استفاده کنید باید سیم‌کارت خود را به یوسیم ارتقا دهید. گفتنی است بهره بردن از این سرعت بالاتر مشروط به پشتیبانی گوشی شما از 4.5G نیز خواهد بود.

هزینه تعویض سیم‌کارت به یوسیم چقدر است؟

اگر گوشی شما قابلیت پشتیبانی از 4G LTE را داشته باشد می‌توانید به‌رایگان سیم‌کارت خود را به یوسیم تعویض کنید. اما اگر در سیستم همراه اول گوشی شما بدون قابلیت 4G ثبت شده باشد هزینه ارتقای سیم‌کارت دائمی و اعتباری به ترتیب ۷۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومان خواهد بود.

یوسیم همراه اول

شرایط برنده شدن یوسیم رویایی چیست؟

برای شرکت در این طرح باید مشترک سه شرط زیر را داشته باشد:

  1. در بازه زمانی اعلام شده اقدام به تعویض به یوسیم کند.
  2.  گوشی کاربر از 4G پشتیبانی کند.
  3. در بازه زمانی طرح شروع به استفاده از 4G کند.

در طول این طرح ۱۰۰۰ مشترک همراه اول به‌صورت تصادفی برنده یوسیم رویایی خواهند شد. این طرح نیازی به فعالسازی ندارد و اگر در این بازه زمانی سیم‌کارت خود را به یوسیم ارتقا دهید به‌صورت خودکار در آن شرکت داده خواهید شد.

چگونه بدانیم برنده یوسیم رویایی شده‌ایم؟

در صورتی که شما از برندگان خوش‌شانس باشید به محض اولین استفاده از اینترنت 4G با پیامکی از این موضوع مطلع خواهید شد. همچنین می‌توانید برای استعلام یوسیم رویایی از کد دستوری #390*10* نیز استفاده کنید. علاوه بر این اسامی برندگان به‌صورت ماهیانه در پرتال اطلاع‌رسانی همراه اول نیز درج خواهد شد.

*محدودیت‌های یوسیم رویایی چیست؟

با این‌که استفاده از اینترنت در یوسیم رویایی به مدت یکسال رایگان است اما برای این بسته یک حد مصرف منصفانه تعریف شده که درصورت عبور از این آستانه پس از اطلاع‌رسانی به مشترک بسته غیرفعال خواهد شد. همراه اول در حال حاضر مقدار دقیق این محدودیت را اعلام نکرده است. در صورت غیرفعال شدن این بسته اما مشترک کماکان قادر به خرید و استفاده از بسته‌های عادی خواهد بود.

همچنین توجه داشته باشید که در صورت تغییر مالکیت سیم‌کارت، بسته هدیه یوسیم رویایی غیرفعال خواهد شد.

چگونه سیم‌کارت خود را به یوسیم ارتقا دهیم؟

برای ارتقا به یوسیم چهار روش وجود دارد:

  1. سامانه پیامکی ۸۹۶۲: کافیست کدپستی خود را جهت دریافت یوسیم به این شماره پیامک کنید. سپس از مرکز تماس شرکت پست با شما جهت هماهنگی دریافت یوسیم تماس گرفته خواهد شد.
  2. سامانه پیامکی ۹۹۰۰۰۹: جزئیات این روش هم مانند روش اول است.
  3.  تماس از طرف شرکت پست و مخابرات استان: ممکن است از طرف شرکت پست و مخابرات استان، با مشترکین دارای گوشی با قابلیت پشتیبانی از 4G تماس گرفته شود و در صورت تمایل هماهنگی‌ها برای تعویض سیم‌کارت انجام شود.
  4.  مراجعه به فروشگاه‌ها و دفاتر مشترکین همراه اول: همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری به دفاتر یا فروشگاه‌های همراه اول در سراسر کشور نسبت به تعویض سیم‌کارت خود به یوسیم اقدام کنید.
منبع mci mci2
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. فاطمه می‌گوید

    اینترنت رایگانو چند وقت میشه استفاده کرد تا شش ماه دگ منقضی میشه؟

  2. ارسلان می‌گوید

    همین همراه اول —بخاطر 20 30 گیگ اینترنت ازم یک میلیون و صد هزار تومن گرفت . چون گوشیم دو سیم کارته بود میخواستم دانلود کنم بسته رو تو ایرانسل زده بودم اشتباهی از همراه اول دائمی دانلود کردم این بلا سرم اومد . خودتون ببینید بخاطر ضعف سیستمشون چه پول مفتی ازم گرفتن هیچ جوره هم راه نیومدن .

    بعد با پولی که ازمن و امثال من میگیره میاد ازین طرح ها میذاره .