تصویر رسمی ال‌جی V50 ThinQ با دوربین سه‌گانه و لوگوی 5G درز کرد

ال‌جی قصد دارد امسال V50 ThinQ را زودتر از همیشه رونمایی و عرضه کند. حالا تصویر این گوشی با دوربین سه‌گانه و مهم‌تر از آن لوگوی 5G اپراتور اسپرینت آمریکا درز کرده است.

0

شکی نیست که سال ۲۰۱۹ سال عرضه گوشی‌های 5G در دنیا خواهد بود. به‌دلیل پیچیدگی‌ها و شرایط خاص شبکه نسل پنجم مخابراتی، گوشی‌های مجهز به 5G قیمت بالایی خواهند داشت و به همین دلیل بسیاری شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند یک گوشی مجزا از پرچم‌دار اصلی خود برای این قابلیت عرضه کنند؛ V50 ThinQ همین گوشی برای برند ال‌جی خواهد بود.

V50 ThinQ

ال‌جی معمولاً در پایان سال گوشی پرچم‌دار سری جی خود را معرفی کرده و عرضه سری V را به اواخر تابستان بعد موکول می‌کند. با این‌حال امسال ال‌جی تصمیم گرفته در کنار G8 ThinQ در نمایشگاه MWC 2019 بارسلون، گوشی V50 ThinQ را نیز به عنوان اولین گوشی 5G خود عرضه کند. حالا ایوان بلس افشاکننده مشهور توییتری هم تصویری از این گوشی منتشر کرده که جزئیاتی را افشا می‌کند.

همان‌طور که می‌بینید V50 ThinQ برخلاف جی 8 سه دوربین در پشت و دو دوربین هم در جلوی خود دارد. لوگوی 5G هم در دو طرف گوشی در کنار لوگوی اپراتور اسپرینت به چشم می‌خورد. با این وجود به نظر می‌رسد از نظر طراحی V50 ThinQ هم تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد و ال‌جی کماکان از بریدگی صفحه‌نمایش و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی استفاده کرده است. این درحالیست که سامسونگ و هواوی در اندیشه حذف بریدگی و استفاده از حسگر درون صفحه‌نمایش هستند.

با توجه به قابلیت‌های جی 8 انتظار داریم V50 ThinQ نیز از تراشه اسنپ‌دراگون 855 این‌بار در کنار مودم Snapdragon X50 5G استفاده کند. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و لوله انتقال حرارت عریض‌تر هم از سایر مشخصات این پرچم‌دار است.

همان‌طور که گفتیم گوشی‌های 5G قیمت بسیار بالاتری خواهند داشت و گفته می‌شود قیمت V50 ThinQ در کره جنوبی بین ۱.۳ تا ۱.۵ میلیون وون یعنی حدود ۱۱۶۵ تا ۱۳۵۴ دلار آمریکا باشد. ال‌جی با قرار دادن لوگوی 5G پشت گوشی سعی کرده تا به جذابیت این گوشی اضافه کند. گفته می‌شود اگر دانلود یک فیلم سینمایی کامل با شبکه 4G (در آمریکا) هفت دقیقه طول بکشد دانلود همان فیلم با شبکه 5G تنها ۶ ثانیه طول می‌کشد.

با این‌حال انتظار داریم رقبایی مثل سامسونگ و هواوی نیز گوشی 5G خود را تا پایان سال معرفی کنند و شاهد یک رقابت نفس‌گیر باشیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.