تصاویر گلکسی واچ اکتیو، گلکسی فیت و گلکسی بادز در اپلیکیشن پوشیدنی سامسونگ درز کرد!

به‌نظر می‌رسد سامسونگ اپلیکیشن پوشیدنی‌های خود Galaxy Wearable را چند روز زودتر از موعد به‌روز کرده و حالا می‌توان در آن تصاویری از گلکسی واچ اکتیو، گلکسی فیت و گلکسی بادز را پیش از رونمایی مشاهده کرد.

0

سامسونگ قصد دارد در مراسم یکم اسفندماه و در کنار گوشی‌های گلکسی اس 10 خود از سه پوشیدنی هوشمند دیگر نیز رونمایی کند: گلکسی واچ اکتیو، گلکسی فیت و گلکسی بادز. حالا تصاویر این محصولات پیش از رونمایی رسمی در اپلیکیشن Galaxy Wearable سامسونگ درز کرده است.

گلکسی واچ اکتیو (Galaxy Watch Active)

گلکسی واچ اکتیو که در صدر لیست قرار دارد را می‌توان جایگزینی برای ساعت گیر اسپورت و در واقع نسخه ورزشی ساعت گلکسی واچ دانست. این ساعت هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۴۰ میلی‌متری بوده و برخلاف گلکسی واچ حاشیه باریک‌تر و ظاهر کلاسیکی دارد. در این ساعت اما خبری از حلقه چرخنده اطراف صفحه‌نمایش نیست و احتمالاً باید با لمس بین اپلیکیشن‌ها جابجا شوید. این تغییر همچنین شاید نشان‌دهنده تغییر رابط کاربری تایزن در ساعت‌های هوشمند سامسونگ باشد.

گلکسی فیت و گلکسی فیت ای (Galaxy Fit, Galaxy Fit e)

پس از آن نوبت به دستبندهای تندرستی سامسونگ می‌رسد که قرار است جایگزین گیر فیت ۲ پرو شوند. این دو دستبند با بند پلاستیکی و صفحه‌نمایش OLED همراهند. به نظر می‌رسد این‌بار صفحه‌نمایش نیز مسطح شده و رابط کاربری هم تغییرات جزئی به خود دیده است. اما هنوز مشخص نیست تفاوت نسخه e با نسخه معمولی چه خواهد بود.

گلکسی بادز (Galaxy Buds)

گلکسی بادز قرار است جایگزین Gear IconX 2018 شود. یک ایرفون کاملاً‌ بی‌سیم با قابلیت‌های ورزشی که رقیبی برای ایرپاد ۲ اپل خواهد بود. همان‌طور که در تصاویر درز کرده پیشین دیدیم کیس گلکسی بادز امکان شارژ بی‌سیم داشته و می‌توانید با قرار دادن آن روی پشت بدنه گلکسی اس 10 آن را شارژ کنید!

 

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برند Gear را از پوشیدنی‌های خود حذف کرده و گجت‌های جدید را با برند گلکسی عرضه کند. همان‌طور که گفتیم انتظار داریم هر سه محصول یکم اسفندماه در مراسم Unpacked سامسونگ رونمایی شوند.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.