دایرکت اینستاگرام در نسخه تحت وب در حال آزمایش است

اینستاگرام قصد دارد تا پیام‌های شخصی دایرکت را به نسخه تحت وب نیز بیاورد. به این ترتیب می‌توانید از کامپیوتر نیز با اینستاگرام چت کنید.

1

تاکنون یکی از معایب نسخه تحت وب اینستاگرام که از طریق وب‌سایت این شرکت در دسترس است، نبود قابلیت دایرکت و ارسال و دریافت پیام بود. حالا گفته می‌شود این قابلیت در حال آزمایش بوده و به زودی می‌توانید از دایرکت اینستاگرام در وب نیز استفاده کنید.

اینستاگرام ابتدا نسخه ساده‌ای از سرویس خود را به شکل تحت وب ارائه کرد و به مرور زمان قابلیت‌هایی مثل گالری تصاویر و همچنین استوری‌ها را به نسخه تحت وب اضافه کرد. با این‌حال کاربرانی که از کامپیوتر و از طریق مرورگر از اینستاگرام استفاده می‌کنند هنوز امکان استفاده از دایرکت را ندارند. خوشبختانه اینستاگرام در حال آزمایش اضافه کردن دایرکت به نسخه تحت وب است.

دایرکت اینستاگرام در وب

به این ترتیب دایرکت اینستاگرام یک قدم به تبدیل شدن به یک پیام‌رسان واقعی نزدیک‌تر می‌شود. یکی از ویژگی‌های ضروری برای هر پیام‌رسان امکان استفاده در هر پلتفرم رایج است و به این ترتیب قادر خواهید بود از هر کامپیوتری با دسترسی به اینترنت در دایرکت اینستاگرام چت کنید.

همان‌طور که می‌دانید فیس‌بوک در واقع مالک هر دو پلتفرم اینستاگرام و واتس‌اپ محسوب می‌شود. به این ترتیب برخی تصور می‌کنند این شرکت قصد ندارد با ارائه این ویژگی از کاربران فیس‌بوک مسنجر یا واتس‌اپ بکاهد. با این‌حال امکان استفاده از دایرکت اینستاگرام در وب می‌تواند برای بسیاری از کاربرانی که به هر دلیل تنها از مرورگر به اینستاگرام دسترسی دارند بسیار خوشحال‌کننده باشد.

گفتنی است این قابلیت در حال آزمایش است و هنوز نمی‌دانیم چه موقع می‌توانید از دایرکت اینستاگرام در مرورگر خود استفاده کنید.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. زمانی می‌گوید

    خیلی خوب شد چون تو ویندوز فقط میشه از نسخه مرورگر اینستاگرام استفاده کرد و اپلیکیشن ویندوز استورش عملا خراب و به درد نخوره.