اپ‌نت: با اپلیکیشن Early Bird Alarm Clock هرطور شده از خواب بیدار شوید!

با داشتن اپلیکیشن Early Bird Alarm Clock علاوه بر اینکه به یک ساعت هوشمند مطمئن دسترسی دارید می‌توانید از سایر امکانات جذاب و کاربردی آن نیز بهره ببرید. این اپ توسط شرکت 1year برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

اپلیکیشن Early Bird Alarm Clock یکی از بهترین روش‌های بیدار شدن به‌خصوص برای افرادی‌ست که خواب سنگینی دارند. در این اپ راه‌های مختلف و جالبی برای بیدار شدن وجود دارد از جمله تشخیص صدا یا اسکن بارکد و یا سایر روش‌های دیگر. شما به‌سادگی می‌توانید از روش‌های ترکیبی استفاده کنید تا مطمئن‌تر از خواب بیدار شوید. هرکدام از بخش‌ها را که می‌خواهید باهم انتخاب کرده تا با انجام همه آن‌ها این اپ دست از تلاش برای بیدارکردنتان بردارد. از زنگ‌های تصادفی برای خارج شدن از یکنواختی و عادت نکردنتان به یک زنگ خاص استفاده کنید. همچنین می‌توانید تصویر یک بارکد را در اتاق دیگری نصب کنید تا مجبور شوید برای اسکن آن از جایتان بلند شوید.

از بقیه امکاناتی که Early Bird Alarm Clock در اختیارتان می‌گذارد می‌توان به دسترسی به تم‌های زیبا و متنوع اشاره کرد. هر روزی که می خواهید در آن در ساعتی مشخص بیدار شوید را وارد اپ کرده و هرزمان که بخواهید آن را غیرفعال کنید به سادگی و با سرعت این کار را انجام دهید. نمایش وضع آب‌و هوا از دیگر امکانات اپ بوده که هر روز صبح پس از بیدار شدن شاهد وضعیت آب‌و هوای آن روز خواهید شد. این سیستم از تمام نقاط کره زمین پشتیبانی می‌کند.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.