تصویر تبلیغاتی گوشی G8 ThinQ ال‌جی پیش از رونمایی رسمی لو رفت

سرانجام چند روز مانده به شروع نمایشگاه MWC 2019 افشاکننده مشهور توییتری ایوان بلس تصویر تبلیغاتی پرچم‌دار ال‌جی G8 ThinQ را منتشر کرده است.

0

اگر منتظر طراحی جدیدی بوده‌اید ال‌جی حسابی شما را ناامید خواهد کرد. در واقع به نظر می‌رسد ال‌جی حداقل در طراحی ظاهری G8 ThinQ هیچ‌گونه خلاقیتی به‌خرج نداده و همان طراحی G7 ThinQ سال گذشته را استفاده کرده است. با این‌که استفاده دوساله از یک طراحی چند سال پیش رایج بود اما حالا که شرکت‌ها به فکر حذف بریدگی و حاشیه صفحه‌نمایش افتاده‌اند G8 ThinQ را قدیمی جلوه می‌دهد.

همان‌طور که می‌بینید جی 8 برخلاف V40 تنها از دو دوربین در پشت و یک دوربین در جلو استفاده می‌کند. دوربین دوگانه اما حالا به‌جای چینش عمودی در G7 افقی شده است. همچنین حسگر اثر انگشت در پشت گوشی هم اعلام می‌کند که نباید منتظر این حسگر درون صفحه‌نمایش باشید. خبر خوب این‌که عدم تغییر عمده در طراحی به معنای پابرجا بودن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. همچنین انتظار داریم ال‌جی کماکان مبدل صوتی Quad DAC خود را به عنوان یک برتری نسبت به رقبا در G8 ThinQ حفظ کند.

جی 8 تینکیو ال‌جی احتمالاً به صفحه‌نمایشی ۶.۱ اینچی از نوع OLED و با وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد بود. بریدگی نسبتاً عریض صفحه‌نمایش اما در زمانی که رقبا از حفره کوچک یا مکانیسم کشویی استفاده می‌کنند قدیمی به نظر می‌رسد. جی 8 تینکیو همچنین در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی جی 8 نیز ۱۳ درصد از باتری جی 7 بزرگ‌تر است.

ال‌جی پیش از این ادعا کرده بود دوربین سلفی این گوشی قابلیت‌های بی‌رقیبی را به‌همراه خواهد آورد؛ هرچند که سامسونگ احتمالاً با دوربین ۱۰ مگاپیکسلی 4K خود مجهز به OIS در گلکسی اس 10 می‌تواند این گفته ال‌جی را به چالش بکشد.

ال‌جی قصد دارد G8 ThinQ را در تاریخ نهم اسفندماه رونمایی کند. تاریخ درج شده روی صفحه‌نمایش این گوشی در تصاویر (۲۲ مارس یا ۲ فروردین‌ماه) نیز ممکن است تاریخ عرضه رسمی گوشی باشد. طبق اطلاعات درز کرده همچنین جی 8 با قیمتی حدود ۹۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.