این رنگ قرمز گلکسی اس 10 را احتمالاً نمی‌توانید بخرید!

به‌تازگی تصویری از رنگ قرمز گلکسی اس 10 درز کرده که زیبایی خاصی دارد؛ اما احتمالاً آن را نمی‌توانید بخرید!

1

سامسونگ علاقه خاصی به عرضه نسخه‌های محدود پرچم‌داران خود در رنگ‌های متفاوت دارد. به نظر می‌رسد گلکسی اس 10 هم از همان ابتدا حداقل در یک رنگ ویژه و محدود عرضه خواهد شد. این رنگ قرمز گلکسی اس 10 که Cinnabar Red یا قرمز شنگرف نام دارد همان‌طور که شاید حدس زده باشید مخصوص بازار چین خواهد بود.

تصویر درز کرده همچنین یک کاراکتر کارتونی ناشناخته را در صفحه‌نمایش گلکسی اس 10 نشان می‌دهد. قاب فلزی گوشی نیز با رنگ متمایل به نقره‌ای خود تضاد جالبی را با رنگ قرمز ایجاد کرده است. طبق تصاویر درز کرده گلکسی اس 10 به صورت رسمی در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و سرامیکی عرضه خواهد شد اما بعید نیست در آینده رنگ‌های بیشتری نیز به این مجموعه اضافه شود.

طبق عادت سامسونگ انتظار داریم هر منطقه جغرافیایی تنها چند رنگ محدود را دریافت کند و به این ترتیب نباید انتظار داشته باشید بتوانید هر رنگ مورد نظر خود را در ایران خریداری کنید. رنگ قرمز گلکسی اس 10 اما محدودتر بوده و احتمالاً به بازار چین تعلق خواهد داشت.

با این‌حال اگر طرفدار رنگ‌های متفاوت هستید گلکسی اس 10 ای قرار است در رنگ جذاب زرد قناری نیز به بازار عرضه شود که می‌تواند چشم دوستانتان را به گوشی جدید شما خیره کند. از مشخصات فنی درز کرده گلکسی اس 10 هم می‌توان به صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی QHD از نوع سوپرامولد، تراشه اکسینوس ۹۸۲۰، شش یا هشت گیگابایت حافظه رم، تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گلکسی اس 10 هفته اول اسفندماه در حاشیه نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. skywalker می‌گوید

    اسم شخصیت Dororo است و از کاراکترهای شناخته شده ی قدیمی دنیای مانگا و انیمه است که اولین بار سال 1969 میلادی پخش شده و در سال 2019 نیز سریال جدیدی از این کاراکتر منتشر شده که عکس متعلق به همین سری میباشد