اینستاگرام پیش‌نمایش ویدئوهای IGTV را به صفحه اصلی می‌آورد

IGTV یکی از جدیدترین قابلیت‌های اینستاگرام است که محبوبیت زیادی کسب کرده. اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را بیشتر به فید کاربران عرضه کند.

3

از امروز به بعد کاربران اینستاگرام شاهد حضور پیش‌نمایش ویدئوهای IGTV در صفحه‌اصلی اینستاگرام خواهند بود. در ابتدا IGTV به عنوان یک اپلیکیشن جداگانه عرضه شد، اما اینستاگرام طی چند ماه اخیر تلاش کرده که این پلتفرم را با اپلیکیشن اصلی تلفیق کند.

اینستاگرام به شدت به دنبال این است که ویدئوهای IGTV را تبلیغ کند. اولین قدم تلفیق دو اپلیکیشن با همدیگر بود. سپس اینستاگرام پیش‌نمایش این ویدئوها را در صفحه اکسپلور تبلیغ کرد. همچنین گاهی اوقات ممکن است با یک نوتیفیکیشن جدید روبرو شوید که خبر از یک ویدئو تازه می‌دهد. اینستاگرام همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد که پیش‌نمایش این ویدئوها را داخل استوری خود منتشر کنند.

اما اینستاگرام به هر دری خواهد زد. اینستاگرام از تبلیغ پلتفرم خود کوتاه نخواهد آمد و در آخرین حرکت این شرکت، شاهد این هستیم که پیش‌نمایش ویدئوهای IGTV وارد صفحه‌‌اصلی و فید کاربران شده است.

تولید محتوای ویدئویی کم کم از سمت تلویزیون به یوتیوب و سرویس‌های استریم کشیده شده است. در چنین شرایطی، طبیعی است که اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان، قصد داشته باشد با این موج همراه شود. به همین خاطر این شرکت IGTV را خلق کرده و به کاربران اجازه می‌دهد که ویدئوهای 10 دقیقه‌ای را آپلود کنند و آن‌ها را پخش کنند. اگر حساب شما بزرگ باشد، می‌توانید تا یک ساعت ویدئو آپلود کنید.

البته هنوز مشکلات بزرگی جلوی راه اینستاگرام وجود دارد. تماشای ویدئو هنوز در این سیستم کمی سخت خواهد بود و کنترل کافی در رابط کاربری IGTV وجود ندارد. همچنین قاب عمودی و اصرار بر روی این قاب باعث شده که تولیدکنندگان محتوا کار سختی داشته باشند.

البته که سیاست اخیر اینستاگرام باعث می‌شود که کاربران بیشتر با ویدئوهای IGTV آشنا شوند. البته شاید راضی نباشید که چنین سیستمی وجود داشته باشد و مجبور شوید که این حجم از ویدئو را بارگذاری کنید. با این حال اینستاگرام از موقعیت خود کوتاه نمی‌آید. همچنین اگر آشنایی کافی با IGTV را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله مفصل ما در مورد IGTV را مرور کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محدثه می‌گوید

    من پیش نمایش حذف کردم ولی الان میخوام پیش نمایش ای جی تی وی برگرده چکار کنم ؟؟؟؟

  2. Mohsen می‌گوید

    درود
    پیش نمایش ویدیوی igtv خودمو پاک کردم چطور میتونم برشگردونم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      امکانش وجود نداره