بهترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در شرق آسیا

شرق آسیا با آب و هوای گرمسیری در چند دهه اخیر مورد توجه گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا قرار گرفته‌اند. چند مقصد محبوب گردشگری در لیست 10 مقصد برتر دنیا قرار دارند. امروز باهم به بررسی و معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

0

هند کشور هزار رنگ و لذیذ

 گردشگری در شرق آسیا : هند

هندوستان (جمهوری هندوستان) کشوری است که در جنوب قاره آسیا قرار گرفته است. کشور هند دومین کشور پرجمعیت جهان 1.2 میلیارد نفر را در خود جای داده است. پایتخت این کشور دهلی نو و پرجمعیت ترین شهر هند بمبئی می باشد. تاریخ کشور هند به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد و به مدت 800 سال تحت حکومت ایرانیان و ترکان بوده است که همین موضوع باعث تاثیر بر فرهنگ هندوستان شده و سبب پرورش شاعران بنامی چون بیدل دهلوی و امیر خسرو دهلوی شد. در سده 19 میلادی، هند به مستعمری انگلستان درآمد و تا سال 1977 این استعمار طول کشید. کشور هندوستان دارای حدود 22 زبان مختلف است که زبان های هندی و انگلیسی به عنوان زبان های رسمی این کشور اعلام شده اند همچنین کشور هند دارای گویش ها، لهجه ها، آیین ها، نژادها و دین های بسیاری است و این در کنار هم قرار گرفتن فرهنگ ها و عقاید مختلف به صورت مسالمت آمیز سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به این کشور جذب می کند. پیشنهاد می کنیم سفرتان به تور هند گوا را طوری برنامه ریزی نمایید که بتوانید حداقل در یکی از جشنواره ها و یا برنامه های ملی این کشور زیبا و بزرگ حضور داشته باشید.

کشور هند دارای آب و هوای گوناگونی در نقاط مختلف خود است، در شمال این کشور رشته کوه هیمالیا قرار دارد و مانع از ورود ابرهای باران زا به نقاط جنوبی می شود، جنوبی ترین مناطق هند دارای آب و هوای گرم و خشک هستند و مناطق کویری بیشتر در این نواحی دیده می شوند.به همین دلیل شبه قاره هند دارای فلات، کوهستان و بیابان می باشد. به دلیل بارش باران زیاد در هندوستان این کشور دارای خاک بسیار حاصلخیزی است برای همین بعد از کشور چین، هند دومین کشور موفق در زمینه کشاورزی است به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به هند فصل های پاییز و زمستان می باشند.

 

چین کشور کار و تجارت

چین اولین کشور پر جمعیت دنیا بوده و کشوری پر قدمت و با تاریخ کهن  است. در سراسر این کشور تجربه های جالب و متفاوتی را کسب خواهید کرد و با فرهنگ متفاوت مردم این کشور آشنا خواهید شد. مکان های زیبا و دیدنی و باستانی چین گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و شما نیز می توانید با انتخاب آفر ویژه تور چین نمایشگاه اتوماتیک و یا تور چین ژانویه و یا عید نوروز در این کشور خاطرات فراموش نشدنی را برای خود بسازید.

چین دارای طبیعت وسیع  با چشم اندازهای بسیار زیبایی است مانند استپ‌های جنگلی ،بیابان‌هایی چون گبی و جنگل های گرمسیری. گردشگرانی که علاقمند به دیدن طبیعت زیبای این کشور هستند در تور ارزان ویژه عید نوروز چین می توانند از تماشای این مناظر لذت ببرند. جاذبه های گردشگری چین به قدری زیبا و چشم نواز می باشند که با یک بار مسافرت نمی توانید از همه ی آنها بازدید کنید اما در تورهاب چین ویژه سال نو بازدید از قصرها و مکان های سلطنتی با شکوه و با سبک معماری چینی خالی از لطف نخواهد بود.در سفر با تور چین غذا خوردن در رستوران های قدیمی، تماشای  بنادر کانتینری، بازدید از موزه ها و گالری‌های هنری و البته آثار تاریخی را از دست ندهید.

کشور چین به دلیل وسعت زیاد دارای آب و هوای مختلف در نقاط گوناگون خود است. فصل بهار که دارای تغییرات دمایی زیادی است، تابستانی گرم و گاهی بارانی دارد، پاییز دارای دلپذیرترین هوا در طول سال و زمستان ها دارای آب وهوای سرد و گاها همراه با بارش می باشند. در سفر با تور چین لحظه آخری می توانید با توجه به علاقه خود نسبت به هرنوع آب و هوایی، فصل مورد نظر خود را انتخاب کنید اما به طور کلی بهترین زمان  سفر به چین ماه های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر (فصل بهار و پاییز) بنابراین آفر تور چین ویژه تعطیلات عید نوروز بهترین انتخاب می باشد.

 

مالزی کشور چند مذهبی

 گردشگری در شرق آسیا : مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیاست و از دو بخش اصلی تشکیل شده است. حتما اسم مالزی را در سال های اخیر به دلیل پیشرفت های تکنولوژیک و زیبایی مناطق گردشگری اش شنیده اید. همجواری مالزی با دریای چین و وجود مناظر طبیعی زیبا، مالزی را به کشوری دلربا برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. هر ساله میلیون ها گردشکر از کشورهای مختلف برای دیدن مالزی به آن سفر می کنند. مالزی سرشار از جاذبه های گردشگری است، اگر سفر به این کشور همراه با تور لحظه آخری عید نوروز مالزی را انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را تجربه خواهید کرد. دلیل نام گذاری مالزی، به خاطر وجود قوم مالایی ها است و جمعیت این کشور هم حدود سی میلیون نفر است.

مالزی نزدیک خط استواست و تقریبا در فصل های مختلف سال، دما چندان تغییر نمیکند. میزان رطوبت هوا در فصلهای مختلف بالاست. معمولا در فصل های سرد سال، گردشگران زیادی از سراسر دنیا به مالزی سفر میکنند. مسافرانی که قصد سفر به مالزی را دارند در مورد آب و هوای مالزی باید باران های موسمی آن را حتما درنظر بگیرند. اگر خواهان کاهش هزینه های سفرتان هستید، بهترین زمان سفر به مالزی وقتی است که دیگران تقاضای کمتری برای استفاده از تور مالزی دارند. بدین ترتیب می توانید از تور لحظه آخری مالزی استفاده نمایید و تور مالزی ارزان عید نوروز را رزرو نمایید.

 

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن نمی‌پذیرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.